آفتاب
تحولات سوریه؛

تسلط ارتش بر منطقه‌ای در «حلب»/ وقوع انفجار در «الرقه»

تسلط ارتش بر منطقه‌ای در «حلب»/ وقوع انفجار در «الرقه»

نظامیان ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌ها در استان «حلب» موفق شدند کنترل کامل منطقه «بانص» در حومه جنوبی این استان را در دست بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، ارتش سوریه همچنان به پیشروی های خود در استان «حلب» ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این پیشروی ها نظامیان ارتش سوریه موفق شدند کنترل کامل منطقه «بانص» واقع در العیس در حومه جنوبی حلب را در دست بگیرند. این درحالی است که حملات هوایی جنگنده های سوری به مواضع تروریست ها ادامه دارد.

از سوی دیگر، توپخانه های ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری داعش را در گذرگاه «میرا» واقع در «القلمون» هدف قرار دادند. شاهدان عینی اعلام کردند به دنبال این حملات ده ها عنصر تکفیری به هلاکت رسیدند.

در همین حال، نیروی هوایی سوریه مراکز وابسته به تروریستهای داعش را در مهین، القریتین، خنیفیس، عین الجماجمه، نجارهف عیشه و نجاره در حومه حمص و حلب هدف قرار داد.

رسانه های عربی نیز از انفجار خودرو بمبگذاری شده در منطقه عین عیسی در حومه شمالی الرقه در سوریه که منطقه تحت تسلط واحدهای حمایت مردمی کُردی است، خبر می دهند. در این انفجار شماری از غیرنظامیان زخمی شدند.

این تحولات در حالی است که تروریست ها با خمپاره اطراف هتل الشام را هدف قرار دادند..تروریست ها اطراف مدرسه ابن الاثیر و اطراف منطقه ای ابو رمانه و اطراف سفارت قطر در دمشق را نیز هدف قرار داده اند.

کد N1064463

وبگردی