آفتاب
با تشکیل هیئت‌های اجرایی؛

زنگ انتخابات در زنجان به صدا درآمد

زنگ انتخابات در زنجان به صدا درآمد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، از آغاز ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری در زنجان هم‌زمان با سراسر کشور از 26 آذرماه خبر داد.

بهروز مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: با تشکیل هیئت‌های اجرایی زنگ انتخابات در زنجان نیز به صدا درآمده و امیدواریم با آغاز ثبت‌نام مجلس خبرگان شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد به‌خوبی فراهم شود.

وی تصریح ‌کرد: دستور شروع انتخابات خبرگان رهبری از 20 آذرماه صادر شده و 21 همین ماه آگهی ثبت‌نام به چاپ رسید و از 21 آذر به مدت پنج روز نیز هیئت‌های اجرایی کار خود را رسما آغاز کرده‌اند و امیدواریم از 26 آذرماه به مدت هفت روز کاندیداهای استان برای حضور در انتخابات خبرگان با مراجعه به فرمانداری مرکز استان با در دست داشتن مدارک اعلام شده، ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید فضای سالم رقابتی برای همه کاندیداها فراهم شود، خاطرنشان‌ کرد: امیدواریم اسفندماه با حضور پرشکوه مردم بار دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی و قانونمند و با حضور همه افراد واجد شرایط باشیم و همه سعی مسئولان نیز حراست از آرای آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

کد N1064387

وبگردی