آفتاب

داعش، نماینده مسلمان پارلمان انگلیس را تهدید کرد

داعش، نماینده مسلمان پارلمان انگلیس را تهدید کرد

یکی از نمایندگان مسلمان پارلمان انگلیس پس از حمایت از حملات ارتش این کشور علیه داعش در سوریه، از سوی این گروه تروریستی تهدید شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، نصرت گاندی، از نمایندگان مسلمان پارلمان انگلیس پس از آنکه از عملیات ارتش این کشور علیه داعش در سوریه حمایت کرد، از سوی این گروه تروریستی در شبکه‌های اجتماعی مختلف تهدید شد.

تهدیداتی که علیه این عضو حزب محافظه‌کار پارلمان انگلیس صورت گرفته، برای بررسی میزان جدیت آنها و اینکه آیا این تهدیدات جدی هستند یا خیر، به پلیس ارائه شد.

برخی دیگر از نمایندگان پارلمان انگلیس نیز به خاطر اعلام رای موافق خود به گسترش حملات هوایی انگلیس علیه پایگاه‌های داعش در سوریه، تهدیدات مشابهی را دریافت کرده‌اند.

طبق نوشته روزنامه تلگراف، این نماینده مسلمان انگلیس با وجود تهدیدات مذکور، بر نظر و عقیده خود اصرار دارد و معتقد است که داعش مسئول کشتار انسان‌هایی از ادیان مختلف چه مسلمان، چه ایزدی و چه پیروان دیگر ادیان است.

نصرت گاندی تاکید کرد: تا زمانی که داعش وجود دارد، هیچ فرصتی برای برقراری صلح در خاورمیانه نیست، داعشی‌ها صرف نظر از دینی که دارند، تهدیدی برای همه مردم جهان هستند.

گاندی در ادامه حملات هوایی را در حال حاضر بهترین راه برای بازپس‌گیری مناطق تحت تصرف داعش دانست و تاکید کرد که بیرون راندن داعش از مناطق تحت تصرفش می‌تواند مقدمه‌ای برای نابودی این گروه تروریستی باشد.

انتهای پیام

کد N1064231

وبگردی