آفتاب
رئیس ستاد بزرگداشت نه دی در گفتگو با مهر:

حماسه ۹دی نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود

حماسه ۹دی نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود

رئیس ستاد بزرگداشت ۹دی با بیان اینکه کالبد شکافی دقیق و روایتگری صحیح از فتنه ۸۸، نیازمند بصیرت و فهم عمیق است گفت: شعار محوری بزرگداشت حماسه امسال، نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنه است.

علی محمد نائینی رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹دی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کالبد شکافی دقیق و روایتگری صحیح از فتنه ۸۸، نیازمند بصیرت و فهم عمیق به عنوان قطب نمای این مسیر لازم و ضروری است اظهار کرد: شعار اصلی و محوری بزرگداشت حماسه ۹ دی، «نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنه آمریکایی» است.

وی افزود: با توجه به بررسی‌ها، مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در فتنه ۸۸ و نیز همچنین اسناد و مدارک مستند و مستدل و اظهارات مقامات ارشد آمریکایی و انگلیسی و اطلاعات به دست آمده توسط دستگاه های اطلاعاتی، می‌توان به راحتی اراده قدرت های خارجی به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس را پشت پرده فتنه ۸۸، به وضوح مشاهده کرد.

نائینی تاکید کرد: همیشه در طول تاریخ، بین جریان جبهه حق و جبهه باطل، درگیری و نزاع بوده، با این تفاوت که همیشه این شکل خصومت‌ها و دشمنی ها متفاوت بوده است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹دی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمن با تغییر شکل دشمنی خود از جنگ سرد و فیزیکی به سمت جنگ نرم و رسانه ای همراه با عملیات روانی گسترده، سعی در فتنه‌گری و ایجاد شبهه در دستگاه محاسباتی مردم، مسئولان و نخبگان جامعه شد، تصریح کرد: مدیریت به موقع مقام معظم رهبری در افزایش آگاهی و بصیرت افزایی میان آحاد مختلف مردم و مسئولان، این فتنه طرح‌ریزی شده که به یقین می توان گفت اجماع و عصاره بهترین و پیچیده ترین طرح‌ها و توصیه های اتاق‌های فکر اندیشکده های غربی به ویژه آمریکا بود، را با شکست سنگین و مفتضحانه ای روبرو کرد.

نائینی بزرگداشت حماسه ۹دی در سال جاری را کالبد شکافی صحیح، دقیق و روایتگری صادقانه و چند جانبه از قیام عاشورایی نهم دی توسط تمامی رسانه‌ها و مراکز خبری، نخبگان، فرهیختگان، صاحبان قلم و همه وفاداران به جریان انقلابی دانست.

کد N1063952

وبگردی