آفتاب

روند تشکیل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در تهران آغاز شد

روند تشکیل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در تهران آغاز شد

رییس ستاد انتخابات تهران گفت: 30 نفر از معتمدان برای تشکیل هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری به هیات نظارت تهران معرفی شدند.

علی‌اصغر ناصربخت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پس از دستور وزیر کشور به فرمانداران سراسر کشور برای تشکیل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان، روند تشکیل هیأت اجرایی این انتخابات در فرمانداری تهران آغاز شد.

وی افزود: در فرمانداری تهران جلسه هیات اداری با حضور فرماندار تهران، مدیرکل ثبت احوال و نماینده دادستان تهران شکیل شد. در این جلسه لیست 30 نفره از معتمدان مرور شد و اسامی آنها به هیأت نظارت فرستاده شد. این هیأت باید طی امروز و فردا نظر خود را درباره این لیست اعلام کند.

معاون سیاسی فرماندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: از میان 30 نفر هیأت نظارت 8 نفر را انتخاب می‌کند که ترکیب نهایی هیأت اجرایی مجلس خبرگان در تهران با حضور این 8 نفر و فرماندار تهران، مدیرکل ثبت احوال و نماینده دادستان تهران تشکیل می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه روند تشکیل هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی هم هفته آینده آغاز می‌شود، افزود: ما 30 نفر را به هیات نظارت معرفی می‌کنیم که از میان آنها 9 نفر انتخاب می‌شوند. فرماندار تهران، مدیرکل ثبت احوال و نماینده دادستان تهران نیز به این 9 نفر افزوده می‌شوند تا ترکیب هیأت اجرایی مجلس شورای اسلامی نیز نهایی شود.

انتهای پیام

کد N1063772

وبگردی