آفتاب
رویارویی با دایی و قلعه نویی؛

پرش سه گام استقلال در ۹ روز/ تکلیف یکی از جام‌ها مشخص می‌شود!

پرش سه گام استقلال در ۹ روز/ تکلیف یکی از جام‌ها مشخص می‌شود!

استقلال در کمتر از ۱۰ روز تکلیفش تا حدود زیادی روشن می‌شود چرا که سه دیدار سرنوشت‌ساز و پیاپی دارد که پیروزی در آنها این تیم را امیدوار به کسب حداقل یک جام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال پرش سه گام مهمی را از روز ۲۲ آذرماه تا اول دیماه تجربه می‌کند. روز ۲۲ آذر تیم پرویز مظلومی باید در تبریز و در چارچوب لیگ برتر، به مصاف تراکتورسازی برود. این دیدار می تواند تا حدود زیادی استقلال را به قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر نزدیک کند.

مظلومی اگر این بازی را ببرد به یک قدمی نصف راه لیگ برتر می‌رود. استقلال بلافاصله به تهران برمی‌گردد و روز ۲۶ آذرماه در تهران میزبان صبای قمی خواهد بود که با علی دایی در حال اوج گرفتن و نزدیک شدن به صدر جدول هم هست. دیدار با صبا منهای اهمیتش برای رقابت قهرمانی نیم فصل و حساسیت همیشگی با علی دایی، این بار در مورد بیک‌زاده و صادقی هم حساسیت‌های خودش را دارد.

قدم بعدی در جام حذفی است و رسیدن به فینال. اول دیماه استقلال دوباره در یادگار امام (ره) تبریز مهمان تراکتورسازی است و این بازی هم بسیار با اهمیت است.

در واقع آبی پوشان پرش سه گامی دارند که در آن سعادت و مکافات استقلال مشخص خواهد شد. استقلال اگر این سه بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد یک قهرمانی را دم دست خود می بیند و اگر موفق نشود، کارش گره خواهد خورد.

کد N1063403

وبگردی