آفتاب

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود

ایلنا نوشت: رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: باید مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود.

حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی در نهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ویژگی‌های همراهی مسلمانان از منظر قرآن کریم با پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: مسلمان واقعی و کسانی که می‌خواهند در معیت و همراهی پیامبر اکرم (ص) با شند با دشمن اسلام و بیگانه‌ای که توطئه‌گر است و به فکر نفوذ است٬ هیچ سازشی ندارد بلکه مقابله می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بار‌ها بر موضوع نفوذ دشمن هشدار داده‌اند زیرا دشمن مشکلش ایران نیست٬ بلکه انقلاب ماست که اسلامی است و به فکر نفوذ و توطئه‌چینی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن است تا ما نتوانیم همراه با پیامبر(ص) و اسلام باشیم.

صفایی در ادامه داد با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا هیچ زمانی نباید فراموش شود٬ گفت: ما فراموش نمی‌کنیم که آمریکا توطئه‌گر و شیطان بزرگ و دشمن اسلام است. آنها امروز داعش را به وجود آورده‌اند که چنین مصیبت‌هایی برای دنیای اسلام به وجود آورده و در اروپا مسلمانان در شرایط سختی به سر می‌برند.

وی افزود: دومین ویژگی مسلمانانی که می‌خواهند همراه پیامبر(ص) باشند این است که نسبت به دیگر الفت و مهربانی داشته باشند. در دنیای دیروز و امروز و فردا مهم‌ترین قدرت و مهم‌ترین بازدارنده قدرت مردم است. مقام معظم رهبری بار‌ها بر وحدت ملی تاکید کرده‌اند و به دلیل این است که دشمنی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده و استکبار جهانی می‌خواهد مقاومت اسلامی را از بین ببرد. باید در مقابل دشمن وحدت داشت.

صفایی بیان داشت: ایران امروز قدرتی جهانی است و دشمن می‌خواهد این قدرت را از بین ببرد و به دنبال نفوذ است. برای مقابله با نفوذ راهی جز اتحاد و وحدت ملی نیست.

رئیس دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: دشمن به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از طریق انتخابات است. دشمن پس از امام (ره) فکر می‌کرد که انقلاب تمام می‌شود. خداوند وجود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را به عنوان ذخیره‌ای پس از ایشان برای ما در نظر گرفت. ما در نیروهای مسلح با تمام وجود امنیت و اقتدار را از فرماندهی ایشان می‌بینیم که هیچ ضعفی وجود ندارد و در غیر این صورت دشمنان طور دیگری رفتار می‌کردند.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: باید مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود. هنوز خاطر مردم است که چه تنش‌هایی را در آن مجلس ایجاد کردند. کسانی که می‌خواهند در معیت و همراهی حضرت رسول(ص) باشند نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند.
17213

 

کد N1062401

وبگردی