آفتاب
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان:

راز امنیت جمهوری اسلامی ایران اطاعت از معصومین(ع) است

راز امنیت جمهوری اسلامی ایران اطاعت از معصومین(ع) است

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: راز امنیت در جمهوری اسلامی ایران اطاعت از ائمه معصومین(ع) و تعلیمات پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسن ممدوحی در مراسم سوگواری رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) که پیش از ظهر امروز پنج شنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مصیبت امروز جهان اسلام آتش افروزی دشمنان بر سر میلیون ها انسان است و عده‌ای قلم به دست مزدور نیز چشم بر این جنایات فرو بسته و جهان امروز را بی‌نیاز از رهبر می‌دانند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  افزود: امروز جهان از منظر تکونولوژی و پیشرفت به حد فوق العاده‌ای رسیده و در جواب به یاوه گویی قلم به دستان مزدوری که عقل انسان را کامل و بی نیاز از پیامبر می دانند باید گفت: که آتشفشان درونی با عقل سر سازش ندارد و عقل را به کنترل خود در می‌آورد.

آیت الله ممدوحی در ادامه بیان کرد: آیا با پیدایش این همه اکتشافات مردم اکنون در آسایش زندگی می کنند پس چگونه است که عده ای مزدور جامعه را بی نیاز را پیامبر می دانند پس داعش و گروه‌های تروریستی از کجا برخاسته و گرفتاری های امروز مردم از چیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بشر متمدن قرن ۲۱ امروز رشد کرده و آن چنان بلایی بر سر مردم آورده که دیدن تصاویر جنایات و انسان کشی‌ها زجر آور است.

آیت الله ممدوحی گفت: آتشفشان حسد، کینه، بخل، حرص، دنیا طلبی و مال طلبی، قدرت و .. جهنمی در درون انسان درست می کند و در آخرت هر کس در آتش جهنم خود می سوزد.

وی در ادامه سخنان خود به آفرینش حکمت گونه عالم هستی اشاره کرد و گفت: معصومین (ع) عصمت عملی و علمی داشتند اما بسیاری از موجودات این عالم تنها عصمت عملی دارند و  خداوند به انسان نیز قدرت اختیار و تکلیف عطا نموده است.

آیت الله ممدوحی با استناد به قرآن گفت: تمام موجودات به خاطر انسان خلق شدند و و اما انسان موجودی به ظاهر خردورز و خردمند است و به ظاهر در تمام وجود او نظام عقلایی کنترل می‌شود اما در حقیقت باطن انسان ابعاد اعجاب آوری دارد.

وی فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را یادآور شد و افزود: امام راحل(ره) فرمودند  هر آنچه در قالب قتل و غارت و جنگ و آتش کینه افروزی و... می بینیم همگی نشات گرفته از باطن انسان است چراکه باطن انسان جنگ افزوزی می کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آتشفشان‌هایی در درون انسان نهفته که هر کدام از آنها اگر کنترل نشود طغیان کرده و جهان را به آتش می‌کشد.

پیشرفت های کشور در سایه تحریم ها به دست آمده است

وی پیشرفت های بزرگ علمی، پزشکی، هسته‌ای و ... در جمهوری اسلامی ایران را نتیجه تلاش و کوشش در سایه تحریم دانست و گفت: ما در شرایط تحریم ماهواره به فضا پرتاب کردیم و هزاران سانتریفیوژ ساختیم و میلیون ها دانشمند در کشور تربیت شدند اما آنچه ما را نگه داشته موتور قدرتمند دین است و باید این موتور قدرتمند دینی را در دورن خود حفظ کنیم.

آیت الله ممدوحی بیان کرد: شجاعت‌های متحیر العقولی را در جبهه‌های جنگ دیدیم و بچه ۱۴، ۱۵ ساله ژاندارم جاده جنگ بود اما این امر معلول تعلیمات الهی است نه دانش گاه‌های نظامی و در سایه تعلیمات دینی صدها محمد حسین فهمیده در جبهه ها تقدیم کردیم.

این عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه حضرت زینب(س) را الگوی برای بانوان مسلمان دانست و گفت: صبر آن بانوی گرامی ضرب المثل در میان عرفای بزرگ و موجب حیرت است.

راز امنیت در کشور ما اطاعت از معصومین(ع) است

وی با بیان اینکه پروردگار متعال امنیت را در جمهوری اسلامی ایران برقرار کرده، افزود: راز این امنیت  این است که کشور ما کشور امام حسین(ع)، امام حسن(ع) و محمد مصطفی(ص) است و ما تابع دستورات معصومین(ع) هستیم.

آیت الله ممدوحی با اشاره به ناامنی های موجود در بسیاری از کشورهای جهان اظهار کرد: خشم و غضب آدمی باید در جنگ حق علیه باطل باشد اما امروز بشر بیچاره در آتش آتشکده طاغوتیان می سوزد.

وی افزود: آن قلم به دست مزدوری که می گوید بشر نیازی به پیامبر ندارد ببیند امروز  چه بر سر دنیا آمده و ناامنی و عدم اطمینان از هر دوره‌ای بیشتر شده اما آنچه ریشه و بنیاد بشر امروز  را به انحطاط کشانده افسردگی است و لذا علم نمی تواند بشر را کنترل کند.

آیت اله ممدوحی بیان کرد: در سایه تعلیم و تربیت رسول گرامی اسلام(ص) رزمندگانی در جبهه های دفاع مقدس حضور داشتند که زخمی های عراقیان را مداوا می کردند و لذا شارع این فوران غضب را کنترل کرده است.

وی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم تنها به خاطر وجود پیامبر گرامی اسلام(ص) بر ما منت نهاده و امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه تعلیمات پیامبر(ص) است و دنیا با تمام قدرت های فوق العاده خودشان  علیه ایران اسلامی بسیج شدند و از هر توطئه وجاسوسی دریغ نمی کنند.

آیت الله ممدوحی بیان کرد: هر چقدر که توطئه دشمنان علیه ما بیشتر باشد قدرت جمهوری اسلامی ایران نیز در سایه پرودگار متعال بیشتر شده، مردم ایران تا قبل از انقلاب قدرت نفس کشیدن نداشتند و ازکمترین امکانات محروم بودند و اکنون این امکانات و امنیت در سایه تربیت شخصیت اول هستی بعد از خداوند متعال به وجود آمده است.

وی با اشاره به آتش افزروزی های دشمنان در منظقه گفت: امروز دور تا دور ایران در آتش است و قدرتهای تزویر به دنبال جاسوسی‌اند و ما بیش از ۲۰ سال در تحریم بودیم و و دشمن در خواب نیز این پیشرفتهای ما را نمی دید که ما روزی ماهواره به فضا پرتاب کنیم.

کد N1061739

وبگردی