آفتاب
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

تا سال 2050، یک‌سوم جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود

تا سال 2050، یک‌سوم جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: اسلام هراسی پروژه عظیمی است، اما پیش‎بینی می‎کنم تا سال ۲۰۵۰ ، یک سوم از جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی در هشتمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سیره زندگی پیامبر (ص) اظهار کرد: خداوند در قرآن می‎فرماید پیامبر اکرم(ص) اسوه و الگوی بسیار خوبی است و ما نیز باید بهترین تاسی را از ایشان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز در جامعه باید اخلاق اسلامی را ترویج کرده و جوانان را با منش پیامبر اکرم(ص) تربیت کنیم. همچنین ما نسبت به سایر انسانها و بشریت امروز مسئولیت داریم و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و غرب نیز بر اساس همین مسئولیت است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه نباید کاری کنیم که نسبت به اسلام تنفر ایجاد شود گفت: امروز جامعه نیاز به رحمت اسلامی دارد و باید آن را به جهان معرفی کنیم و نیز این رحمت اسلامی را در زندگی خودمان هم پیاده کنیم چرا که ما نماینده اسلام هستیم و نباید کاری کنیم که نسبت به اسلام تنفر ایجاد شود.

وی افزود: اسلام در جهان و اروپا رو به رشد است و دشمنان برای مقابله به اسلام هراسی متوسل شده‎اند. اسلام هراسی پروژه عظیمی است اما پیش‎بینی می‎کنم تا سال ۲۰۵۰ ، یک‎سوم از جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود.

معزی ادامه داد: هرگز باور نداریم که داعش و اعضای آن، مسلمانان جاهل باشند بلکه سردومداران آنها مزدورانی هستند که توسط استکبار جهانی وظیفه ایجاد نفرت از اسلام را بر عهده دارند.

وی در پایان اظهار کرد: وظیفه ما این است که رحمت و رافت و مهربانی اسلام را گسترش دهیم و این بدان معنا نیست که در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم . در اصول اسلام نمی‎توان کوتاه آمد اما پیامبر اکرم(ص) با ادبیات خوب و کلام زیبا اسلام را پیش برد و جوانان امروز نیز بیش از هر زمانی به اخلاق

پیامبر (ص) نیاز دارند.

انتهای پیام

کد N1061727

وبگردی