آفتاب
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

بانک‌ها هیچ کارگاه تولیدی را به خاطر بدهی‌تعطیل نکنند

بانک‌ها هیچ کارگاه تولیدی را به خاطر بدهی‌تعطیل نکنند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید در بخش صنعت وارد شود تا از رکود خارج شویم، گفت: از روسای بانک‌ها خواسته شده مساعدت خاصی نسبت به واحدهای تولیدی داشته و هیچ کارگاه تولیدی را به خاطر بدهی‌تعطیل و مصادره نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، با اشاره به اینکه رکود و مشکلات صنایع واقعیتی ملموس است، گفت: دولت باید برای خروج از رکود صنایع و کارگاه‌ها، اقدام کند.

وی با بیان اینکه دولت تنها به صنایع خودروسازی تسهیلات داده است، افزود: کمک به صنایع کوچک از خودروسازان کمتر است و سطح اشتغال زیادی ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به توانمندی‌های موجود در مرز خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: تولیدکنندگان و مدیران دولتی باید اهتمام ویژه‌ای به صادرات داشته باشند زیرا باعث پیشرفت کشور می‌شود.

عبادی به جلسات متعدد با روسای بانک‌های استان اشاره کرد و یادآور شد: طی این جلسات از روسای بانک‌ها خواسته شد مساعدت خاصی نسبت به واحدهای تولیدی داشته و هیچ کارگاه تولیدی را به خاطر بدهی‌تعطیل و مصادره نکنند.

انتهای پیام

کد N1061526

وبگردی