آفتاب

شیخ نعیم قاسم: مقاومت تا دستیابی به اهدافش ادامه خواهد یافت

شیخ نعیم قاسم: مقاومت تا دستیابی به اهدافش ادامه خواهد یافت

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: انتفاضه قدس ثابت کرد مقاومت در فلسطین زودگذر نیست، بلکه جریانی ثابت است که تا دستیابی به همه اهداف خود ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم عصر چهارشنبه طی سخنانی در مراسم اختتامیه سومین همایش بین المللی حمایت از فلسطین که در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد، خاطرنشان کرد:انتفاضه سوم فلسطین (قدس) ثابت کرد مقاومت در فلسطین جریانی زودگذر نیست، بلکه جریانی ثابت است که همسو با ثبات و پایداری ملت فلسطین تا دستیابی به همه اهداف خود ادامه خواهد یافت.

معاون دبیرکل حزب الله اظهارداشت: تا زمانی که ملت و مقاومت فلسطین در میدان هستند هیچ احدی نمی تواند هدف مسیر آزادسازی همه سرزمین فلسطین را منحرف کند.

وی تصریح کرد: انتفاضه قدس روح تازه ای به جهاد و مقاومت در فلسطین بخشید و تمامی نظریه های دشمن صهیونیستی را مبنی براین که مسئله فلسطین با گذر زمان رو به افول و نابودی خواهد نهاد و نسل کنونی فلسطین اعتنایی به گذشته و اصول و آرمان های فلسطین نخواهد داشت، نقش بر آب کرد.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: نسل کنونی فلسطین ثابت کرد که مسئله فلسطین در قلب همه جای دارد و تمامی فلسطینیان اعم از زن و مرد و کودک و جوان آماده مقابله با دشمن اشغالگر صهیونیستی هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که نسل جوان و امروزی فلسطین اعتباری تازه به قضیه فلسطین بخشیده است.
وی گفت: انتفاضه قدس نسل تازه ای از مبارزان فلسطینی را به وجود آورد، نسلی نوآور که به عزم و ارده ای پولادین و ایمانی راسخ نه سلاح های پیشرفته مجهز و از حمایت های مالی برخوردار است.

کد N1061314

وبگردی