آفتاب

مجری که مبتلا به آنفلوانزا شد،نامه بازیگر ایرانی به پوتین و بقیه اخبار پربازدید 18 آذر خبرآنلاین

مجری که مبتلا به آنفلوانزا شد،نامه بازیگر ایرانی به پوتین و بقیه اخبار پربازدید 18 آذر خبرآنلاین

در دوره‌های اخیر مجلس خبرگان شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف از طریق نامه یا دیدار از سیدحسن خمینی درخواست می‌کردند تا با حضور در انتخابات مجلس خبرگان و رای مطمئن و بالایی که مردم به او خواهند داد.

 مرتضی بانک دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه گفت: سیدحسن خمینی دعوت این حزب را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رد نکرده است. اینجا را ببینید.

روزنامه جمهوری اسلامی که از حصر مسئولان محلی در مراسم عقد پسر مولوی عبدالحمید در ایام اربعین انتقاد کرده بود، امروز جوابیه دفتر وی را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

به گفته فعالان بازار، بسیاری از مشتریان همچنان نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند و از همین رو خرید و فروش در نمایشگاه‌ها رونقی به خود نمی‌بیند. اینجا را ببینید.

سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به گمرک کشور مجوز واردات ۱۰۶ دستگاه خودروی مخصوص را صادر کرد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» به منظور مبارزه با آنفلوآنزا در بیمارستان بستری است. اینجا را ببینید.

 حسام نواب صفوی، بازیگر، نامه‌ای خطاب به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نوشت و از او خواست تا اجازه دهد مردم ایران بدون ویزا به جزایر کریمه سفر کنند. اینجا را ببینید.

بین الملل

رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد: اطلاعات به دست آمده از جعبه سیاه جنگنده روسی سوخو 24 حقیقت را نشان خواهد داد. اینجا را ببینید.
رئیس جمهور روسیه دستور داد محتویات جعبۀ سیاه سوخو- 24 که جنگنده های ترکیه آن را بر فراز خاک سوریه سرنگون کردند، با حضور کارشناسان بین المللی، مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. اینجا را ببینید.

ورزش

امیر قلعه نویی برای هدایت تراکتورسازی با مسئولان این باشگاه به توافق رسید. اینجا را ببینید.

به رغم شایعاتی که درباره وخامت حال فریدون قنبری منتشر شده ، حال او رو به بهبودی است. اینجا را ببینید.

جامعه

مردم بیش از گذشته جامعه پزشکی را در معرض نقد خود قرار داده اند. آنها حالا مصادیق بی شماری از زیر میزی، قصورات پزشکی و شرط دریافت هزینه برای دریافت خدمات در ذهن دارند. اینجا را ببینید.

سیدحسن هاشمی،‌وزیر بهداشت شامگاه ۱۷ آذرماه ۹۴ در پیامی در کانال تلگرامی خود، توضیحاتی درباره ماجرای کشیده شدن بخیه از صورت یک کودک ۵ ساله در بیمارستانی در خمینی‌شهر اصفهان ارائه کرده است. اینجا را ببینید.

دانش

پس از سالها حرف و حدیث سرانجام بزرگترین ناوشکنی که برای نیروی دریایی آمریکا ساخته شده به آب انداخته شده تا برای آزمایش راهی اقیانوس و آبهای آزاد شود. اینجا را ببینید.

عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری در یک مزرعه اختصاص پیدا کرده است. تصویری با لنز ماکرو که عکاس ترکیه‌ای آن برایش عنوان بازی «دالی موشه» را انتخاب کرده و می‌گوید شاید دیگر نتواند هیچ وقت چنین عکسی را بگیرد. اینجا را ببینید.


فناوری اطلاعات

پس از عرضه چند نسخه بتا، سرانجام نسخه نهایی 9.2 آی او اس برای دانلود توسط عموم کاربران عرضه شد. اینجا را ببینید.

دکتر واعظی در دیدار با وزیر توسعه و تجارت خارجى فنلاند با مهم خواندن همکاری های حوزه ارتباطات در روابط اقتصادی دو کشور گفت: کشور ایران خواهان گسترش روابط دو جانبه با کشور فنلاند است. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

شیوه جدید معاینه پزشکی بعد از حادثه اصفهان موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

داعش و رسانه‎هایش از نگاه محمدرضا ثقفی، کاریکاتوریست روزنامه شرق.اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها 

حسام نواب صفوی، بازیگر، نامه‌ای خطاب به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نوشت و از او خواست تا اجازه دهد مردم ایران بدون ویزا به جزایر کریمه سفر کنند. اینجا را ببینید.

عبدالجواد موسوی نوشت:از وقتی خبر را شنیده ام تا همین الان هی می نویسم وهی پاک می کنم. مغزم از کار افتاده. قدرت تحلیلم را از دست داده ام. اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها 

در حاشیه باز کردن بخیه صورت کودکی 4 ساله که پول پرداخت هزینه بیمارستانی در اصفهان را نداشت.اینجا را ببینید.

کانال تلگرامی تابناک نوشت: حسین کروبی گفت: عمل جراحی روی پای پدرم صبح امروز با موفقیت انجام شد.اینجا را ببینید.
/212 17

کد N1061214

وبگردی