آفتاب
سخنگوی کرملین:

برای ایجاد ائتلاف مبارزه با داعش نیازی به معامله نیست

برای ایجاد ائتلاف مبارزه با داعش نیازی به معامله نیست

سخنگوی کاخ کرملین امروز در اظهاراتی ضمن درخواست برای تشکیل یک ائتلاف منسجم در مبارزه مؤثر با تروریست های داعش، تأکید کرد که ایجاد این ائتلاف نیازی به معامله ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ کرملین امروز اعلام کرد برای اینکه بتوان مقابله با تروریسم را به صورت مؤثری به انجام رساند، باید به تشکیل یک ائتلاف گسترده در این راه مبادرت ورزید.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز در این رابطه گفت: به عقیده ما تروریسم بین الملل و پدیده ای به نام داعش که توانسته است در حقیقت به اشغال اراضی گسترده ای از دولت های عراق و سوریه اقدام کند، به صورت برابری برای همه دولت ها تهدید تلقی می شود.

سخنگوی کاخ کرملین ادامه داد: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و دیگر نمایندگان این کشور در سطوح مختلف مکرراً تأکید کرده اند که به عقیده مسکو مبارزه مؤثر با پدیده خطرناک تروریسم (داعش) تنها در چارچوب یک ائتلاف منسجم با هماهنگی کامل و اقدامات مشترک میسر است.

وی در واکنش به سخنان «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا درباره مقابله با تروریسم خاطر نشان کرد: ایجاد یک ائتلاف نیازی به معامله ندارد. ائتلاف تنها در سایه این تفاهم امکان پذیر است که هیچ ابزار جایگزینی برای مبارزه با تروریسم وجود ندارد.

کد N1061117

وبگردی