آفتاب

آماده‌سازی یک سریال برای انتخابات

آماده‌سازی یک سریال برای انتخابات

مرکز گسترش فیلم‌نامه نویسی، مینی سریال "غیرعلنی" را برای انتخابات مجلس می‌نویسد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مهدی حمزه، نویسنده مینی سریال "غیرعلنی" با اعلام خبر روزهای پایانی نگارش این سریال گفت: "من و حسین تراب نژاد در قالب تیمی دونفره در حال نوشتن دیالوگ ها هستیم. هفت قسمت از کار نهایی شده و در روزهای آتی فیلم نامه به پایان می‌رسد. در واقع فیلم نامه یک ژانر اجتماعی داشته و بیانگر این پیام است که هدف، وسیله را توجیه نمی کند و نمی توان یک شبه ره صدساله را طی کرد."

وی درباره قصه "غیرعلنی" افزود: "داستان مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند و در پایان مردم کاندیدای اصلح را برمی گزیند."

حمزه در ادامه پرده از شخصیت‌های داستان برداشت و اظهار کرد: "شخصیت اصلی سریال پسرجوانی به نام امیرعباس که کارمند و فعال در قنادی پدر است و عاشق دختری به نام ریحانه که خبرنگار نشریه شهرشان است شده. پدر امیرعباس و پدر ریحانه - مهندس عنایت که در فرمانداری شهر فعال است و فرانک - دخترعمه امیرعباس - که جلسات موفقیت برگزار می کند و به امیرعباس در فعالیت های انتخاباتی کمک می کند از شخصیت‌های دیگر داستان "غیرعلنی" هستند. رقیبان امیرعباس هم در جریان انتخابات وجود دارند از جمله مهرداد - دوست دوران دبیرستان امیرعباس و فعال در ستادی دیگر که برای شوهر خواهرش است - و رسول - دکتری خیر و معقول که نامزد دیگر همین انتخابات است.

مینی سریال "غیرعلنی" توسط مهدی حمزه و حسین تراب نژاد در 10 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی به رشته تحریر درمی‌آید.

انتهای پیام

کد N1059898

وبگردی