آفتاب
مدیرکل انتخابات وزارت کشور خبر داد

پایان دوره آموزشی توجیهی مجریان انتخابات

پایان دوره آموزشی توجیهی مجریان انتخابات

مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: اعتقاد داریم عوامل اجرایی ما زمانی می‌توانند از حقوق انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان دفاع کنند که بر قانون تسلط داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، علی پورعلی‌مطلق در همایش آموزشی – توجیهی منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات که با حضور اعضای ستاد انتخابات کشور، فرمانداران و بخشداران استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه‌شنبه) در اهواز برگزار شد، با تشکر از استانداری خوزستان جهت همکاری برای برگزاری یازدهمین همایش توجیهی در اهواز اظهار کرد: جا دارد از پشتیبانی رییس ستاد انتخابات کشور نیز تشکر کنم و باید بگویم توانسته‌ایم به خوبی همایش‌ها را برگزار کنیم و نزدیک به سه ماه است که هر هفته درگیر برگزاری این همایش‌ها در سطح استان‌ها هستیم که تجربه بسیار بزرگی است و پس از پیروزی انقلاب، برنامه‌ای به این شکل و در این سطح و آن هم با حضور معاونان وزیر، نداشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اختتامیه این همایش آموزشی در اهواز، گفت: عوامل اجرایی مربوط به انتخابات حداقل 960 هزار نفر هستند و هر کدام نیز به تفکیک، وظایفی دارند که باید برای آن‌ها آموزش‌هایی در نظر می‌گرفتیم و با روندی که از ابتدای سال مشخص کردیم، به هدف مورد نظر رسیده‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در این همایش‌ها سعی کردیم عوامل اجرایی ما که بیش از 1800 نفر در بخش فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخاباتی هستند را، آموزش دهیم. ما تمام مباحثی که مربوط به اجرای انتخابات و بخش حقوقی و مالی و پشتیبانی آن بود را در این همایش‌ها آموزش دادیم و اعتقاد داریم عوامل اجرایی ما زمانی می‌توانند از حقوق انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان دفاع کنند که بر قانون تسلط داشته باشند و این جزو کلیدواژه انتخاب ما است.

انتهای پیام

کد N1059645

وبگردی