آفتاب

امکانات جدید شهرستان بوکان به نقل از عثمانی

امکانات جدید شهرستان بوکان به نقل از عثمانی

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص امکانات جدید حوزه انتخابیه خود ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد قسیم عثمانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک روز دانشجو گفت: این روز نماد پویایی و حساسیت نسل آگاه جامعه به دیکتاتوری و خفقان است.

وی ادامه داد: گزارشی از عملکرد دو دوره نمایندگی خود با دوره‌های قبل از آن ارائه می‌دهم تا ابهامات برطرف شده تا مردم همچنان آگاهانه در عرصه‌های پیش رو تحت تاثیر سیاه‌نمایی‌ها قرار نگیرند.

نماینده مردم بوکان همچنین تصریح کرد: در هفت دوره اول فقط یک بیمارستان 96 تختخوابی برای بوکان وجود داشت که آن هم زمان نمایندگی معلم مرحومم ساخته شده در حالی که در دو دوره اخیر توسعه بیمارستان بوکان شروع شد و 150 تخت به 96 تخت موجود افزوده شده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

عثمانی همچنین با اشاره به افزایش تجهیزات پزشکی در حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: در این دوره دستگاه سی‌تی‌اسکن دولتی نیز وارد بیمارستان بوکان شد.

وی افزود: در دوره‌های قبل فقط یک ورزشگاه داشتیم که مربوط به زمان طاغوت بود اما در این دوره ساخت ورزشگاه مدرن 5000 نفری آغاز شد که تا پایان آذر ماه افتتاح می‌شود.

نماینده مردم بوکان همچنین به گرفتن مجوز کارخانه پتروشیمی، اتمام و بهره برداری کارخانه سیمان و افزایش راه‌های جاده‌ای و کمربندی در دوره نمایندگی خود اشاره کرد.

نماینده مردم بوکان در پایان نیز به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و حل و رفع آنها را از مسوولان اجرایی خواستار شد.

انتهای پیام

کد N1059382

وبگردی