آفتاب

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی: وضعیت غزه پیچیده است

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی: وضعیت غزه پیچیده است

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی تأکید کرد که اوضاع نوار غزه به شدت پیچیده است و هر لحظه احتمال پایان آرامش و از سرگیری درگیری‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گادی ایزنکوت، در مراسم روشن کردن شمع به مناسبت عید یهودی حنوکا در مقر فرماندهی لشکر غزه در کیبوتص "ریعیم" واقع در شرق نوار غزه، خاطرنشان کرد: اوضاع غزه پیچیده است و احتمال از بین رفتن آرامش اوضاع در این منطقه وجود دارد.

ایزنکوت با اشاره به حادثه تیراندازی اخیر به سمت گشتی نظامیان ارتش صهیونیستی در مرزهای نوار غزه تصریح کرد، ارتش صهیونیستی در برابر وضعیت پیچیده‌ای قرار گرفته است و عملیات‌های شلیک موشک از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی که امکان دارد در برخی موارد باعث کشته شدن صهیونیست‌ها شود، چالشی جدی به شمار می‌رود.

وی افزود، حادثه تیراندازی در مرزهای غزه می‌تواند منجر به تشدید درگیری‌ها شود و هر لحظه احتمال اصابت موشک‌های شلیک شده از غزه به مناطق صهیونیست‌نشین و کشته و زخمی شدن صهیونیست‌ها و در نتیجه تشدید درگیری‌ها وجود دارد.

از سوی دیگر، ایال زمیر، فرمانده جدید منطقه جنوبی ارتش صهیونیستی هم اظهار داشت که لشکر غزه امروز در منطقه‌ای خدمت می کند که وضعیت پیچیده ای دارد و نیازمند اجرای عملیات‌های بزرگ و گسترده است.

انتهای پیام

کد N1058779

وبگردی