آفتاب
شفیعی خبر داد

تغییر چشمگیر در فعالیت سفارتخانه‌ها تحت تاثیر افزایش نظارت مجلس

تغییر چشمگیر در فعالیت سفارتخانه‌ها تحت تاثیر افزایش نظارت مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با افزایش روند نظارت کمیسیون امنیت بر سفارتخانه ها تغییرات چشمگیری در این مکان ها ایجاد شد.

نوذر شفیعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری نشست امروز عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در ابتدای جلسه محمدحسن آصفری از سفر خود به عراق با کاروان اربعین گزارشی ارائه کرد. در این گزارش ضمن تقدیر و تشکر از تلاش نهادهای ذیربط در برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اربعین لزوم کنترل و دقت نظر بیشتر بر رفت و آمدها را متذکر شد.

انتقاد از عدم کنترل در رفت و آمدهای مراسم اربعین

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: آصفری در این گزارش عنوان کرد که به رغم تأکید و تلاش مقامات ذیربط، چه در هنگام رفت و چه در هنگام برگشت کنترل موثری بر آمد و شدها اعمال نشد و ضرورت دارد در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد.

این نماینده افزود: همچنین احمدرضا دستغیب گزارش کلی از نحوه نظارت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بر عملکرد سفارتخانه ها ارائه داد که حاکی از آن بود که روند نظارتی مجلس بر سفارتخانه ها افزایش چشمگیری داشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با اتکا به گزارش دستغیب گفت: پس از آنکه کمیسیون روند نظارتی خود را تشدید کرد، شاهد تغییر موثری در فعالیت سفارتخانه ها بودیم.

انتهای پیام

کد N1058383

وبگردی