آفتاب
رئیش پیشین سازمان صدا و سیما:

در سالهای گذشته کلمه جنبش دانشجویی بارها تکرار شده است

در سالهای گذشته کلمه جنبش دانشجویی بارها تکرار شده است

رئیس پیشین سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه دانشجویان در 16 آذر مقابل آمریکا ایستادند تا آب خوش از گلوی آن‌ها پایین نرود گفت: من تعجب می کنم برخی از همه چیزی صحبت می‌کنند الا دلیل کشته شدن دانشجویان در 16 آذر.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) عزت الله ضرغامی ظهر امروز در دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه سلطنت طلبان دنبال تطهیر نظام طاغوت هستند اظهار کرد: رهبر ی بارها اشاره کردند که باید با این سلطنت طلبان مرزبندی انجام شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امروز برخی می‌گویند که کسی جرات نمی کرد در سال‌های گذشته جنبش دانشجویی را به زبان آورد. در حالیکه در طول این سالها جنبش دانشجویی بارها مورد تاکید بوده و این طور نیست که امسال اتفاقی افتاده و جرات بیان جنبش دانشجویی پیدا شده است باید تحقیق شود که چقدر در رسانه ملی و سایر رسانه‌ها کلمه جنبش دانشجویی تکرار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طرح این سوال که آیا ما آرمان می خواهیم یا واقعیت اشتباه است، زیرا آرمان و واقعیت یکی است . ما باید بین آرمان خواهی و واقعیت پیوند بزنیم و راه آن را پیدا کنیم. بهترین فردی که این کار را انجام داد شهید تهرانی مقدم بود. وی دنبال بهترین ها با کمترین امکانات بود و با همین کمترین امکانات راهبردی ترین سلاح ها را ساخت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رئیس جمهور امروز گفتند ما فضای امن می خواهیم. فضای امن یعنی امروز همسایگان ما دچار ناامنی هستند، اما ما امنیت داریم. یک عامل مهم این امنیت ساختن موشک بالستیک چند هزار کیلومتری توسط شهید تهرانی مقدم است. امروز هم سردار هادی زاده که دست پرورده شهید تهرانی مقدم است راه وی را دنبال می‌کند. رهبری در وصف شهید تهرانی مقدم گفتند که او هر چه به ما گفت عملی کرده است.

رئیس پیشین صدا و سیما با اشاره به اینکه مدیریت داشته ها راهبرد شهید تهرانی مقدم است افزود: ما باید این راهبرد را درک کنیم و از همه ظرفیت کشور خود استفاده کنیم.

وی همچنین افزود:‌ امروز سردار سلیمانی همان کاری را می‌کند که تهرانی مقدم انجام داد یعنی ظرفیت های جهان اسلام را بسیج کرده و درکنار هم قرار می‌دهد و آن را مدیریت می‌کند و بدین وسیله قدرت بزرگی را در منطقه ایجاد کرده است.

وی در بخش پایانی صحبلت خود با اشاره به حادثه 16 آذر 32 خاطر نشان کرد: قرار بود امروز صبح در دانشگاه تهران دکترای افتخاری بگیرد وی آمده بود تا مطمئن شود که سیاست های آمریکا در ایران پیاده می‌شود ولی دانشجویان در مقابل وی واکنش نشان دادند و به حضور وی اعتراض کردند. اما رژیم شاه به دانشگاه هجوم آورد تا زهر چشمی از دانشجویان بگیرد.

انتهای پیام

کد N1058213

وبگردی