آفتاب

پیام تبریک کاظم جلالی به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک کاظم جلالی به مناسبت روز دانشجو

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام کاظم جلالی به شرح زیر است:

«هرساله 16 آذر ماه به یادگار سالروز شهادت سه‌تن از جوانان دانشجوی این مرزوبوم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار، مزین به نام روز دانشجو گشته است. دانشجویانی که در عرصه‌های مختلف با پیوست علمی و فرهنگی، طلایه‌داران میدان استقلال، آزادی و پیشرفت ایران اسلامی شده‌اند.

امروز دانشجویان فهیم و بابصیرت با ایجاد پیوندی ناگسستنی میان علم و ایمان و عمل، به نماد روشنی از خودباوری در مسیر علم و آزادی تبدیل شده‌اند و روزهای حساس انقلاب اسلامی را مزین به حضور حماسه‌ساز خود کرده‌اند.

16 آذر ماه فرصت مغتنمی پدید آورده است تا یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران بزرگوار دانشجو در طول سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای 16 آذر و شهدای هسته‌ای را گرامی بداریم. شهیدانی که با خون خویش تلفیق و جلوه‌ای درخشان و ماندگار از علم و عشق و ایثار را آفریدند.

بی‌تردید در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفته است، دانشگاه و دانشجو در امتداد مسیر پرتلالو دانشمندان و دانشجویان متخصص به ویژه شهیدان هسته‌ای، بار دیگر چون گذشته در عرصه‌های علمی همچون علوم فضایی، هسته‌ای، نانو و دیگر شاخه‌ها، زمینه‌ساز پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی خواهند شد.

اینجانب 16 آذر ماه روز دانشجو را به تمامی سالکان مسیر علم و دانش تبریک می‌گویم و پیشرفت ایران اسلامی با همدلی و وحدت تمامی آحاد جامعه به ویژه دانشجویان عزیز جهت دستیابی به اهداف بلند کشور را درگاه ایزدمنان آرزومندم.»

انتهای پیام

کد N1058074

وبگردی