آفتاب
وزارت خارجه سوریه:

ائتلاف آمریکا فاقد جدیت و صداقت در مبارزه با تروریسم است

ائتلاف آمریکا فاقد جدیت و صداقت در مبارزه با تروریسم است

وزارت خارجه سوریه در واکنش به حمله آمریکا به مواضع ارتش سوریه اعلام کرد که ائتلاف مقابله با داعش به رهبری واشنگتن فاقد جدیت و صداقت در مبارزه با تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، وزارت امور خارجه سوریه امروز با صدور بیانیه ای در واکنش به حمله جنگنده های آمریکا به یک مقر ارتش سوریه در استان دیرالزور اعلام کرد: تجاوز آشکار نیروهای ائتلاف مقابله با داعش که با اهداف و منشور سازمان ملل متحد در تناقض است را محکوم می کنیم.

در این بیانیه آمده است: ۴ فروند جنگنده ائتلاف مقابله با داعش به رهبری آمریکا پایگاه نظامی ارتش سوریه در استان دیرالزور سوریه را با ۹ موشک هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۳ نظامی ارتش سوریه و زخمی شدن ۱۳ نفر شد.

در ادامه بیانیه گفته شده است: تجاوز به یکی از یگان نظامی سوریه مانعی بر سر راه تلاش ها برای مبارزه با تروریسم محسوب می شود و بیانگر این است که ائتلاف آمریکا فاقد جدیت و صداقت در امر مبارزه با تروریسم است.

وزارت خارجه سوریه در حالی شمار کشته شدگان حمله به مقر ارتش سوریه در استان دیرالزور را ۳ نفر اعلام کرده است که رسانه ها از کشته شدن ۴ نظامی سوری خبر می دهند.

کد N1057849

وبگردی