آفتاب

10 کشته در حملات ائتلاف عربی به غیرنظامیان مأرب/ پایگاه‌های مرزی عربستان زیر آتش انصارالله

10 کشته در حملات ائتلاف عربی به غیرنظامیان مأرب/ پایگاه‌های مرزی عربستان زیر آتش انصارالله

همزمان با حملات بی‌امان جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان مأرب و کشته شدن 10 غیرنظامی، تعدادی از سربازان عربستانی در پایگاه نظامی "الشبکه" عربستان توسط تک تیراندازهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، یک منبع محلی در استان مأرب اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی در تازه‌ترین حملات خود به منازل غیرنظامیان یمن در منطقه "صرواح" حمله کردند که به کشته شدن 10 یمنی و ویران شدن منازلشان انجامید.

ائتلاف متجاوز عربستان که با همکاری آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تشکیل شد همچنان به حملات خود علیه مردم بی گناه یمن ادامه می‌دهد و تاکنون هزاران یمنی را به خاک و خون کشیده است.

در مقابل ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله همچنان به مقاومت خود در برابر نیروهای متجاوز و انجام حملات علیه پایگاه‌های نظامی سعودی ادامه می‌دهند.

به گفته یک منبع نظامی در استان "نجران" عربستان تعدادی از سربازان عربستانی در پایگاه نظامی الشبکه به دست تک تیراندازهای ارتش و کمیته‌های مردمی کشته شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین پایگاه‌های "البرج الابیض"، "السلعه"، "البحطیط"، "القرن" و "المعنق" را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند که در پی این حملات تعدادی از نیروهای عربستانی کشته شدند.

به گفته منابع یمنی ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین مرکز نظامی "الردیف" در جیزان را بمباران کردند و حملات موشکی را علیه پایگاه "ملطه" انجام دادند که به فرار سربازان عربستانی منجر شد.

انتهای پیام

کد N1057750

وبگردی