آفتاب

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک پایگاه قسام در غزه/شمار شهدای انتفاضه به 115 تن رسید

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک پایگاه قسام در غزه/شمار شهدای انتفاضه به 115 تن رسید

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) پایگاه مقاومت فلسطین در غزه را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جنگنده‌های اسرائیلی دو فروند موشک به یکی از پایگاه‌های گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در محله الزیتون شلیک کردند که در پی این جنایت پایگاه قسام طعمه حریق شد و خسارت‌های سنگینی به خانه‌های مجاور آن وارد شد.

این در حالی است که جنگنده‌های صهیونیستی ظهر روز یکشنبه نیز حریم هوایی نوار غزه را نقض کردند که در پی جنایت صدای انفجارهای مهیبی برخاست.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنگنده‌ها پس از نقض حریم هوایی نوار غزه و شکستن دیوار صوتی، بر فراز این منطقه به پرواز درآمدند.

مبارزان فلسطینی همچنین یک دستگاه گشتی رژیم صهیونیستی را در جنوب نوار غزه به رگبار بستند.

کانال 10 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس ضمن اشاره به این مطلب، مدعی شد که این حمله هیچ تلفات جانی و خسارت مالی در برنداشت.

گفتنی است که تک تیراندازان مقاومت فلسطین پنج هفته پیش یک دستگاه خودروی اسرائیلی را که حامل یک فرمانده نظامی صهیونیستی بود در مرز غزه هدف حمله قرار دادند که در پی این اقدام دلیرانه خسارت‌هایی به این خودرو وارد شد.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به سمت جوان فلسطینی در خیابان ارمیا در قدس اشغالی به ادعای اینکه قصد حمله به صهیونیست‌ها را داشته است، تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

به نقل از منابع صهیونیستی، این جوان فلسطینی با سلاح سرد به گروهی از صهیونیست‌ها در قدس اشغالی حمله کرده و سه نفر از آنها را زخمی کرد. پس از آن نظامیان رژیم صهیونیستی این جوان فلسطینی را به رگبار بسته و شهید کردند.

در همین راستا، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این جوان فلسطینی 21 ساله و ساکن محله بیت حنینا در قدس اشغالی است.

لوبا سمری اظهار داشت که این جوان فلسطینی با خودروی شخصی‌اش یک صهیونیست را زیر گرفته سپس از خودرو پیاده شده و یک نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و زخمی کرده است.

این جوان فلسطینی در نهایت توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به رگبار بسته شد و به شهادت رسید.

با شهادت این فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس پس از گذشت 67 روز به 115 نفر رسید و شمار مجروحان نیز به مرز 14000 نفر رسیده است. تاکنون 22 شهرک نشین و نظامی صهیونیست نیز به هلاکت رسیده و صدها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N1057427

وبگردی