آفتاب
معاون قرآنی وزیر ارشاد:

تعاملات قرآنی و عترتی در استان‌ها باید گسترش یابد

تعاملات قرآنی و عترتی در استان‌ها باید گسترش یابد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: تعاملات قرآنی و عترتی در استان‌ها باید گسترش یابد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی در جلسه هم‌اندیشی با مدیران کل ارشاد استان‌ها (مناطق هشت گانه) با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات معاونت قرآن و عترت با استان‌ها افزود: تمرکززدایی و توجه به استان‌ها از اولویت‌های این معاونت است و خدا را شاکریم که مجموعه ستادی معاونت نیز به این موضوع اعتقادی راسخ دارد.

وی همچنین در این جلسه پیشنهاد کرد، مدیران مناطق هشت گانه کشور با بررسی شرایط، ظرفیت‌ها و توان استان‌های خود نسبت به ارائه طرح‌های عترتی فعال‌ترعمل کننند.

بر اساس این گزارش، در این نشست عباس نظری مدیرکل هماهنگی و ارتباطات، اصغر امیرنیا مدیرکل تبلیغ و ترویج، احمدی مدیرکل امور استان‌ها و مدیران کل استان‌های خراسان رضوی، بوشهر، تهران، یزد، گیلان، آذربایجان شرقی، فارس و کردستان حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل و مشکلات پیش روی حوزه قرآن و عترت پرداختند.

مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مناطق هشت گانه کشور، در سفر کاری دو روزه به تهران ضمن دیدار با معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسائل و مشکلات فرهنگی، هنری و قرآنی استان تحت نظر خود را ارائه کردند.

انتهای پیام

کد N1057294

وبگردی