آفتاب

تقدیر کمیسیون فرهنگی از مردم و مسئولین برای پیاده روی اربعین

تقدیر کمیسیون فرهنگی از مردم و مسئولین برای پیاده روی اربعین

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه امروز این کمیسیون از مردم ایران و عراق و همچنین سازمان ها و دستگاه های این کشور برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تقدیر و قدردانی کرد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اعلام این خبر افزود: در جلسه امروز کمیسیون آقای سالک از مردم ایران که با شرکت در پیاده روی اربعین در جهت تبلیغ ولایت و آرمان های سید الشهدا (ع) تلاش کردند و همچنین دستگاه های مختلف داخلی که هفته ها تلاش کردند تا این مراسم ساماندهی شود، تشکر کردند.

او ادامه داد: ایشان همچنین از مردم ولایت مدار عراق که با آمادگی کامل پذیرای زوار بودند و از دستگاه های کشور عراق به ویژه دستگاه های امنیتی که امنیت زوار را تامین کردند سپاسگذاری کردند.

طاهری همچنین گفت: در ادامه جلسه امروز طرح جامع جمعیت با حضور نمایندگانی از دستگاه های مختلف ادامه پیدا کرد. عمده بحث درباره بار مالی طرح است که در جلسه امروز به نتیجه نرسید و قرار شد در جلسات دیگر ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس همچنین عنوان کرد: کلیات طرح حمایت از هنرمندان و صنایع دستی نیز به عنوان کمیسیون فرعی در کمیسیون فرهنگی بررسی و تصویب شد.

انتهای پیام

کد N1056990

وبگردی