آفتاب

تصویب نهایی اساسنامه شرکت نفت در کمیسیون انرژی

تصویب نهایی اساسنامه شرکت نفت در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون از تصویب نهایی اساسنامه شرکت نفت در این جلسه خبر داد و گفت که مصوبه کمیسیون به هیات رییسه مجلس ارجاع خواهد شد تا هیات رییسه آن را برای شورای نگهبان بفرستد.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌اساسنامه شرکت نفت که 88 ماده دارد 4 سال در مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بررسی قرار گرفت و بیش از یک سال است که کارگروهی در کمیسیون انرژی آن را مورد بررسی قرار داده است. این کارگروه 52 جلسه برگزار کرده و بیش از 250 جلسه بین دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

وی افزود: کمیسیون انرژی نیز جلسات متعددی برای بررسی این اساسنامه برگزار کرده است و بعد از آنکه نمایندگان مجلس در جلسه علنی رای به اصل هشتاد و پنجی شدن (تفویض اختیار صحن علنی مجلس به یک کمیسیون) این اساسنامه دادند تک تک مواد اساسنامه در کمیسیون بررسی شد و نهایتا امروز مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

به گفته سخنگوی کمیسیون انرژی اساسنامه شرکت نفت از سوی این کمیسیون به هیات رییسه مجلس ارجاع خواهد شد تا هیات رییسه آن را برای شورای نگهبان ارسال کند و شورای نگهبان نظر نهایی خود را درباره این مصوبه قانونی اعلام کند.

انتهای پیام

کد N1056944

وبگردی