آفتاب
پاسخ بهروان به پورحیدری:

کی روش هیچ دخالتی در برنامه ریزی سازمان لیگ نداشته است

کی روش هیچ دخالتی در برنامه ریزی سازمان لیگ نداشته است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به اظهارات سرپرست محترم باشگاه استقلال در مورد فشردگی برنامه های لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، غلامرضا بهروان اظهار داشت: در پاسخ به انتقاد مطرح شده توسط آقای منصور پور حیدری که از جمله پیشکسوتان فرهیخته فوتبال کشوربوده و مورد احترام بنده نیز است ذکر نکاتی را ضروری می بینم.

این مقام مسئول افزود: قبل از شروع مسابقات، تقویم‌های پیشنهادی را به باشگاه های لیگ برتر ارائه کردیم و باشگاه ها نقطه نظرات خود را به سازمان لیگ اعلام کردند که اکثر تیمها، با تقویم فعلی مسابقات موافق بودند.

وی در ادامه بیان کرد: پیش از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر، تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید فوتبال کشورمان هم برنامه های اردویی خود را به ما اعلام کرده بودند و کارلوس کی روش سرمربی محترم تیم ملی در برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر هیچ دخالتی نداشته است.

رئیس کمیته مسابقات افزود: اگر تیمها با این برنامه ریزی مشکل داشتند، باید در همان مقطع زمانی انتقادات و نظرات خود را به ما اعلام می کردند.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی برای همه تیمها یکسان بوده و اگر در برخی مقاطع فشردگی در برنامه بازیها وجود دارد، این فشردگی برای همه تیمها است و سازمان لیگ با دید یکسان به همه باشگاه ها می نگرد.

کد N1056895

وبگردی