آفتاب
مقتدی صدر:

آل‌خلیفه با تبعیت از «ایدئولوژی داعشی» با مردم بحرین رفتار می‌کند

آل‌خلیفه با تبعیت از «ایدئولوژی داعشی» با مردم بحرین رفتار می‌کند

رهبر جریان صدر عراق در واکنش به اخبار مبنی بر اقدام آل خلیفه در تحت تعقیب قرار دادن آن دسته از مردم بحرین که در مراسم اربعین حسینی در کربلا شرکت کردند، تصریح کرد: آل‌خلیفه دارای «ایدئولوژی داعشی» است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه «سومریه نیوز»، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق به برخی اخبار مبنی اقدام آل خلیفه در تحت تعقیب قرار دادن شهروندان بحرینی که در مراسم اربعین حسینی در کربلا معلی شرکت کردند، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، رهبر جریان صدر عراق در این ارتباط تصریح کرد: اگر آل خلیفه تهدیدات خود نسبت به زوار حسینی را عملی کند، ما در دفاع از زوار حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می‌دانیم.

صدر در ادامه تصریح کرد: مقامات آل خلیفه با تهدید زوار حسینی نشان دادند که از «ایدئولوژی داعشی» در تعامل با مردم بحرین برخوردار هستند.

رهبر جریان صدر عراق در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به اظهارات یکی از اعضای «ائتلاف کردستان» عراق که گفته بود در مبارزه با داعش حاضریم کمک های صهیونیست ها را هم دریافت کنیم، اظهار داشت: این شخص باید محاکمه شود، زیرا تحت هیچ شرایطی جایز نیست در قبال چنین اظهاراتی سکوت کرد.

کد N1056669

وبگردی