آفتاب
امام جمعه نجف اشرف در گفتگو با مهر:

عزم و اراده محبین اهل بیت(ع) طومار تکفیری‌ها را در هم خواهد پیچید

عزم و اراده محبین اهل بیت(ع) طومار تکفیری‌ها را در هم خواهد پیچید

آیت الله قپانچی با اشاره به حضور مسلمانان و شیعیان از ملیت های مختلف در راهپیمائی اربعین گفت: همین عزم و اراده محبین اهل بیت(ع) به‌زودی طومار تکفیری ها را در سرزمین‌های اسلامی در هم خواهد پیچید.

آیت الله قپانچی امام جمعه نجف اشرف در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به عراق، با اشاره به حضور کم نظیر و میلیونی زائران حسینی در پیاده روی نجف تا کربلا گفت: بدون شک اینگونه اقدامات باعث نزدیکی روز افزون و زایدالوصف قلوب شیعیان شده و بسیاری از شکاف ها و اختلافات را از بین می برد.

امام جمعه نجف اشرف که در مسیر پیاده‌روی با خبرنگار مهر گفتگو می کرد با اشاره به حضور مسلمانان و شیعیان از ملیت های مختلف در این مراسم افزود: این حضور متنوع و گسترده از سویی نشان دهنده علاقه ویژه و جایگاه عالی امام حسین (ع) نزد عاشقان ایشان است که بی توجه به شایعات و برخی تهدیدات امنیتی احتمالی قدم در مسیر می گذراند و از سوی دیگر خنثی کننده توطئه ها برای اختلاف اندازی میان شیعیان و بازداشتن آنها از توجه به معصومین و زیارت ایشان است.

آیت الله قپانچی تاکید کرد: همین عزم و اراده ای که در محبین اهل بیت وجود دارد بزودی طومار تکفیری ها و افراط گرایان را در سرزمین های اسلامی در هم خواهد پیچید.

کد N1055813

وبگردی