آفتاب

نشست پاییزه احزاب البرز بزودی برگزار می‌شود

نشست پاییزه احزاب البرز بزودی برگزار می‌شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان البرز از برگزاری نشست پاییزه احزاب سیاسی استان البرز در روزهای آتی خبر داد.

توکل لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: براساس دستورالعمل استاندار و پیگیری‌های یکساله معاونت سیاسی و انتخابات استان البرز، سالانه چهار بار به فاصله یک فصل نشستی با احزاب و فعالین سیاسی البرز برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری دو نشست بهار و تابستان احزاب البرز اشاره کرد و افزود: نشست فصل بهار در فروردین ماه امسال با حضور معاون سیاسی وزیر کشور ؛ نشست تابستان نیز در هفته دولت و با حضور احزاب و تشکل‌های سیاسی استان البرز برگزار شد.

وی به اهمیت نشست پاییزه احزاب البرز به دلیلی نزدیک شدن به دو انتخابات مهم اشاره کرد وگفت: نشست پاییزه احزاب استان نیز با توجه به این‌که به ایام انتخابات منتهی می‌شود در دستور کار قرار دارد و در یکی از روزهای آذر ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات البرز در ادامه با بیان این‌که «شمارش معکوس انتخابات در سراسر کشور آغاز شده است»، گفت: متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان می‌توانند در تاریخ 26 آذرماه با حضور در فرمانداری کرج و یا وزارت کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: همچنین نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز می‌توانند برای ثبت نام در تاریخ 28 آذر به فرمانداری‌های کرج و ساوجبلاغ و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

وی گفت: تلاش داریم تا فضای سیاسی استان را برای برگزاری دو انتخابات مهم پیش رو آماده کنیم که در این خصوص احزاب و تشکل‌های سیاسی نقش موثری دارند و از آن‌ها انتظار می‌رود با دوری از خودسانسوری به پویایی فضای سیاسی البرز کمک کنند.

انتهای پیام

کد N1055433

وبگردی