آفتاب
بادامچیان در گفتگو با مهر:

حسن خمینی فریب بازی اصلاح‌طلبان را نمی‌خورد

حسن خمینی فریب بازی اصلاح‌طلبان را نمی‌خورد

نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه اصلاح طلبان بدنبال یارگیری از چهره‌هایی همچون نوه امام(ره)،ناطق نوری و لاریجانی هستند، گفت: سید حسن خمینی زیرک‌تر از آن است که متوجه بازی سیاسی اصلاح طلبان نشود.

اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد جلسات چهارجانبه لاریجانی، مقتدایی، ناطق نوری و ولایتی گفت: همیشه و در آستانه انتخابات چنین جلساتی هست؛ چراکه انتخابات یک امر عام و تکلیف شرعی است که همه باید در آن حضور پیدا کنند لذا جلسات، دیدارها و بحث های گوناگون نیز پیرامون آن شکل می گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: موتلفه با ایثارگران و پایداری نیز جلسانی دارند که این جلسات منحصر به خودمان نیست بلکه هدفمان این است که بتوانیم برنامه شورای ائتلاف هماهنگی اصولگرایان را راه بیاندازیم تا شعار «یک صدا و یک فهرست واحد با محوریت روحانیت و در خط ولایت» را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس دهم باید مشکلات مردم را حل و با توجه به شرایط منطقه، موجب اقتدار نظام شود، تاکید کرد: ما باید به فکر ترکیب مجلس دهم باشیم و به این بیاندیشیم که مجلس دهم باید چگونه مجلسی باشد .

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: امروز در صحنه های بین الملل درگیر هستیم لذا مجلس دهم باید به فکر اقتدار کشور باشد؛ بنابراین اینکه مجلس از چه جریان سیاسی شگل بگیرد اهمیت پیدا می کند. 

وی با طرح این سوال که آیا نمایندگان اصلاح طلب می توانند مشکلات مردم را حل کنند، گفت: اگر اصلاح طلبان می توانستند در مجلس سوم و ششم مشکلات را حل می کردند و دلیل آنکه نمی توانند برای نظام و انقلاب مفید باشند این است که با خط ولایت فاصله دارند و چون فاصله دارد نمی تواند کار کند؛ بنابراین اگر این گروه وارد مجلس شوند مجلسی همچون مجلس ششم شکل می گیرد؛ مجلسی پر از تشنج، دعوا، درگیری، هر روز استعفا، هر روز تحصن.

ممکن است ناطق نوری احساس تکلیف کند

بادامچیان همچنین در مورد ورود ناطق نوری به انتخابات گفت: با ایشان دیدارها و صحبت های زیادی از همه گروهها شده و حتی زمانی در جریان اصلاحات مطرح بود که روحانی، هاشمی و ناطق محور انتخابات باشند اما طرح چنین مسائلی فقط  بحث های سیاسی گروهها و در واقع تیری به تاریکی انداختن است.

وی تاکید کرد: اینکه ناطق نوری چه تصمیمی می گیرد؟ او یک چهره موثر کشور است بنابراین اختیارش با خودش است . این هم که می گوید من نمی آیم، ما اهل تکلیف شرعی هستیم و ممکن است یک روز احساس تکلیف کند و بیاید؛ لذا بعید نیست که دو مرتبه آقای ناطق در صحنه سیاست باشد. البته اینها تحلیل ما است و پایه و اساس محکم ندارد و خودش باید تصمیم بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه ناطق هیچگاه اصلاح طلب نبوده است، ادامه داد: اینکه اصلاح طلبان از روی ناچاری بروند سراغ ناطق مانند آنکه در زمان انتخابات عارف را کنار زدند و رفتند سراغ روحانی بحث دیگری است اما اینکه ناطق بشود محور اصلاح طلبان قطعا چنین چیزی نخواهد بود.

اصلاح طلبان برای کمبود وزن سیاسی بدنبال یارگیری از چهره های اصولگرا هستند

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان می خواهند کمبود وزن سیاسی خود را با یارگیری از چهره های اصولگرا جبران کنند، گفت: وقتی دنبال نوه امام می گردند که ایشان را وارد مجلس خبرگان کنند دنبال این نیستند که نوه امام به مجلس خبرگان برود بلکه هدفشان این است که ایشان را جذب خود کنند و به نظر من نوه امام خیلی زیرک تر از این است که بازیهای سیاسی را متوجه نباشد.

بادامچیان افزود: امروز اصلاح طلبان دنبال لاریجانی و یا هاشمی می روند اما کسی فراموش نمی کند که اصلاح طلبان چه رفتاری با آقای هاشمی داشتند مگر به هاشمی چکمه پوش و عالیجانب سرخپوش و از این اصطلاحات نگفتند حال می خواهند او را محور خود کنند؟ و اخیرا نیز شنیده ام که اختلاف است میان اصطلاح طلبان بین محوریت هاشمی و یا فرد دیگری که قبلا فکر می کردند او رئیسان است.

کارگزاران با اصلاح طلبان ائتلاف کند رای نمی آورد

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به خبرهایی مبنی بر جدایی حزب کارگزاران از اصلاح طلبان، تصریح کرد: مسلم است که چنین اتفاقی بیفتد آنان نمی توانند با اصلاح طلبان یکی شوند آیا کارگزاران وقتی وارد رقابت ها شود می خواهد بگوید مردم بیایید به ما و اصطلاح طلبان رای دهید! ملت رای نمی دهد.

بخش اصلاح طلب دولت نتوانست وظیفه اش را به درستی انجام دهد

وی با اشاره به عملکرد منفی اصلاح طلبان در اداره کشور گفت: مثلا فکر می کنند اصلاح طلبان بیایند سر کار می توانند برجام را اداره کنند! می بینیم که نتوانستند. هر کاری به بخش اصطلاح طلب دولت سپرده شده آیا توانسته است آن کار را به درستی انجام دهد؟ همین مسئله فروش اتومبیل آیا باعث رونق بازار اتومبیل شد؟ وام فروختند یا ماشین فروختند؟ آیا توانسته اند یارانه را به درستی اداره کنند؟ اصطلاح طلبان از اول هیچ کاری را نتوانستند به درستی انجام دهند. آیا آنها در رویارویی با غرب بدنبال اقتدار ایران هستند؟ همه این را می دانند که آنها محافظه کار هستند که البته اهل فتنه آنان هم که به طور کلی ابزار غرب‌ است.

اصلاح طلبان معتدل نیستند؛ لیبرالند

بادامچیان با بیان اینکه اصلاح طلبان جزو معتدلین نیستند و نمی شود ائتلافی بین اعتدال و اصلاح طلبان ایجاد شود افزود: اصطلاح طلبان لیبرال هستند. لیبرالی عمل کنند و نام آن را اعتدال می گذارند. بنابراین کارگزاران نمی تواند با اصطلاح طلبان یکی شود.

وی همچنین در خصوص روند وحدت در جریان اصولگرایی گفت: به زودی با محوریت روحانیت، شورای هماهنگی اصولگرایان را تشکیل می دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، با اشاره به اضافه شدن حداد عادل و باهنر به جلسات سه حزب موتلفه، ایثارگران و پایداری تاکید کرد: این افراد از خودمان هستند؛ بنابراین اینکه بگوییم اضافه شدند اصطلاح درستی نیست؛ چرا که از هم جدا نیستیم.

کد N1055184

وبگردی