آفتاب
معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مرکزی:

تخلف عمده‌ای در فضای انتخاباتی استان مرکزی گزارش نشده است

تخلف عمده‌ای در فضای انتخاباتی استان مرکزی گزارش نشده است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی درباره تخلفات انتخاباتی با بیان این‌که «خوشبختانه تاکنون تخلف عمده انتخاباتی در استان گزارش نشده است»، گفت: تخلفات جزئی به صورت محدود گزارش شده است که البته جهت اقدام لازم برای برخورد، این تخلفات باید برای ستاد محرز شوند.

شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی - درباره فضای انتخاباتی حاکم بر استان مرکزی اظهار کرد: آماری که در گذشته مبنی بر فعالیت 150 نفر از سیاسیون استان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم اعلام شد، تغییر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به شور و هیجان انتخاباتی در استان مرکزی افزود: در این راستا برای بهتر برگزار شدن انتخابات پایان سال دوره‌های آموزشی به صورت مداوم در حال برگزاری است و در جلسه شورای اداری خمین که چند روز پیش برگزار شد نیز بحث انتخابات و موارد لازم مطرح شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که 21 آذرماه باید هیات اجرایی انتخابات خبرگان تعیین شود، آمادگی کافی در این زمینه در استان مرکزی وجود دارد.

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به این‌که «داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرنگان می‌توانند برای ثبت‌نام شخصا یا با اعزام نماینده خود از 26 آذرماه تا پایان وقت اداری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و یا وزارت کشور مراجعه کنند»، افزود: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز می‌توانند از شنبه 28 آذرماه تا چهارم دیماه برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور یا فرماندارهای‌های حوزه انتخابیه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N1054498

وبگردی