آفتاب
یک نماینده مجلس تاکید کرد

برنامه‌ریزی‌ کارگزاران نظام برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های اربعین

برنامه‌ریزی‌ کارگزاران نظام برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های اربعین

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، مراسم اربعین حسینی را دارای ابعاد چندگانه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و افزود: زمانی می توان از این ظرفیت فکری – اعتقادی استفاده کرد که مدیران و کارگزاران نظام برنامه‌ریزی‌های چندگانه ای برای بهره برداری از این ظرفیت داشته باشند.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با اشاره به برگزاری مراسم اربعین امسال گفت: علاقه وافر مردم ایران و سایر کشورهای جهان به ائمه اطهار به ویژه سید و سرور شهیدان عالم در داخل و خارج ایران ظرفیت بالقوه‌ای را به وجود آورده است که در عصر جدایی‌ها و گسست ها حائز اهمیت زیادی است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی اربعین حسینی، گفت: در چنین فضا و شرایطی هر جا پیوند، اتحاد یا همبستگی مشاهده شود مورد سوال و حساسیت قرار می گیرد بنابراین باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرد. مسئولان و کارگزاران نظام در همه سطوح باید این مسئله را به عنوان بزرگترین داشته یک ملت بدانند و از این ظرفیت در روابط منطقه ای و بین المللی بیشترین بهره را ببرند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مراسم اربعین و سایر مراسم های مذهبی را دارای ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: این رخدادهای مذهبی که سالانه خود را به جهان نشان می دهد، نشان دهنده ظرفیت عظیم مباحث مذهبی و اعتقادی است که در جای خودش و به موقع می تواند آثار تعیین کننده ای در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی داشته باشد. استفاده حداکثری از کارکردهای ملی، منطقه ای و بین المللی ظرفیت اربعین از جهت شناسه های علمی، عملی، اقتصادی، انقلابی و اعتقادی مشروط به طراحی و برنامه ریزی کارگزاران و مدیران نظام حائز اهمیت است.

انتهای پیام

کد N1054154

وبگردی