آفتاب

هاشمی‌نژاد: دلواپسان و تندروها٬ مخالفان خود را نفوذی می‌نامند/دوره سرافراز بدتر از دوره ضرغامی است

هاشمی‌نژاد: دلواپسان و تندروها٬ مخالفان خود را نفوذی می‌نامند/دوره سرافراز بدتر از دوره ضرغامی است

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اظهار داشت: دلواپسان و تندروها همه کسانی که با آنها همفکر نیستند را متهم به نفوذی بودن می‌کنند تا اساس نگرانی و صحبت رهبری را از محتوا خالی کنند.

حجت الاسلام سید احمد هاشمی‌نژاد، با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از مسئله نفوذ و گلایه از اینکه اینکه چندی پیش سخنرانی می‌گفت الان همه در همه نهادهای حکومتی عوامل نفوذی حضور دارند٬ خاطرنشان کرد: بعضی حرف‌های او این را معنی را می‌دهد که هیچکدام از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور توجهی به اینگونه مسائل ندارند.

وی افزود: عده‌ای که سابقه‌ای در این انقلاب نداشتند٬ اکنون نگران شده‌اند. سوال من این است اگر واقعا نگران نفود هستند٬ چطور اوایل انقلاب که انجمن‌های مختلف در کل کشور نفوذ کرده بود٬ احساس خطر نکردند و از نفوذی‌ها صحبتی نکردند؟ و حالا چه هدفی از سوءاستفاده از موضوع نفوذ دارند؟

هاشمی‌نژاد یادآور شد: در فضای فعلی تندروها با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس٬ بهترین بهانه را در دست گرفته‌اند تا از این طریق مخالفان فکری خود را زیر سوال ببرند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: کسی نباید از مسئله نفوذ برای مقابله با رقیب خود استفاده کند و از مسئولان اطلاعاتی کشور می‌خواهیم با کسانی که تنها در پی سوءاستفاده هستند برخورد کنند تا جلوی این کار گرفته شود.

هاشمی‌نژاد متذکر شد: در شرایط کنونی رفتار صداوسیما باعث سوءاستفاده بیشتر تندروها از مسئله نفوذ می‌شود. روزی که آقای سرافراز آمد٬ گفتم امیدوارم با آمدن وی درسیاست‌های گذشته آقای ضرغامی که بسیاری از آنها قابل قبول نبود٬ تجدید نظر شود چراکه صداوسیما متعلق به کل ملت ایران است٬ اما متاسفانه نه تنها بهتر نشد بلکه در برخی موارد شرایطی حتی بد‌تر هم شد. به عنوان مثال صداوسیما در عملکرد خود در مواجهه با دولت و خصوصا برجام بسیار بد عمل کرد و نظر افراد مخالف برجام از افراد منتسب به جریان پایداری‌ را آنقدر منعکس کرد تا دولت را تحت فشار قرار دهند اما حقیقت این بود که بازهم نتواستند کاری انجام دهند.

2727

 

 

کد N1053766

وبگردی