آفتاب
با اشاره به نامه رهبری به جوانان کشورهای غربی؛

شجاعی: رهبری به جوانان آگاهی دادند که واقعیت‌ها را ببینند

شجاعی: رهبری به جوانان آگاهی دادند که واقعیت‌ها را ببینند

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی‌ این بود که جوانان آگاه باشند و بدانند که کشورهای اروپایی و آمریکایی ظاهرسازی می‌کنند و خودشان تروریست‌پرورند.

احمد شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی‌، اظهار کرد: امر واضحی است که قدرت های جهانی و کشورهای اروپایی خودشان پشت قضیه بوده و بزرگترین تشکیل دهنده گروه‌های تروریستی هستند. اگر هر فردی در دنیا هم تامل و تفکر کند می بیند که تروریست‌ها توسط خود این کشورها به‌وجود آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نامه مقام معظم رهبری افشاگری دارد تا جوانان فکر کنند و بدانند که سرمنشاء مشکلات دنیا کجاست، گفت: مقام معظم رهبری به جوانان آگاهی دادند که فکر کنند و واقعیت ها را ببینند که کشورهای اروپایی و آمریکایی ظاهرسازی می کنند و شعار بر علیه تروریسم می دهند، در حالی که خودشان تروریست پرورند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور یادآور شد: تنها کشوری که واقعا علیه تروریست‌ها مقابله کرده و کشوری که بیشترین آسیب را از تروریست‌ها دیده، ایران است. چرا آنها از ما حمایت نمی‌کنند؟ بنابراین مشخص است که این کشورها از شعار استفاده کرده و با شعار جوانان را گول می‌زنند.

انتهای پیام

کد N1053497

وبگردی