آفتاب

زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی در یک عملیات مقاومتی جدید/تخریب منزل یک اسیر فلسطینی در نابلس

زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی در یک عملیات مقاومتی جدید/تخریب منزل یک اسیر فلسطینی در نابلس

در تازه‌ترین عملیات مقاومت در در نزدیکی ایست بازرسی حزمه در شمال قدس اشغالی، یک جوان فلسطینی با تیراندازی به سمت یک نظامی صهیونیستی او را زخمی کرد.

در تازه‌ترین عملیات مقاومت در در نزدیکی ایست بازرسی حزمه در شمال قدس اشغالی، یک جوان فلسطینی با تیراندازی به سمت یک نظامی صهیونیستی او را زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، این جوان فلسطینی پس از زخمی کردن نظامی مذکور به ضرب گلوله سربازان ارتش صهیونیستی به شدت زخمی شد و لحظاتی بعد جان خود را از دست داد.

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز ماه اکتبر تاکنون به 109 نفر رسید و بیش از 13500 نفر دیگر هم در جریان درگیری با نظامیان ارتش صهیونیستی مجروح و یا مسموم شده‌اند.

تخریب منزل یک اسیر فلسطینی در نابلس

صدها نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته به محله ضاحیه در شهر نابلس واقع در کرانه باختری حمله کرده و منزل اسیر راغب علیوی را منفجر کردند.

صدها نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته به محله ضاحیه حمله کرده و منزل اسیر علیوی را برای چندین ساعت به محاصره درآوردند و در نهایت بامداد امروز (پنجشنبه) پس از کارگذاشتن مواد منفجره در داخل منزل، آن را منفجر و تخریب کردند.

در نتیجه انفجار منزل شهید علیوی، خسارت‌های سنگینی هم به این ساختمان 4 طبقه وارد شده است.

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به این اردوگاه، به درگیری شدید با جوانان فلسطینی کشیده شد که در این درگیری‌ها چندین فلسطینی هم زخمی شدند. جوانان فلسطینی به سمت صهیونیست‌ها سنگ و بطری‌های آتش زا پرتاب کردند و در مقابل نظامیان صهیونیست هم با شلیک گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب آنان کردند.

رژیم صهیونیستی اسیر علیوی را به رهبری گروهی از مبارزان فلسطینی که دو ماه پیش عملیات قهرمانانه بیت فوریک را انجام داده و دو شهرک‌نشین تندرو یهودی را به هلاکت رساندند، متهم کرده است. علیوی اوایل ماه اکتبر گذشته به اسارت نظامیان رژیم صهیونیستی درآمد.

علیوی که قبلا نیز سال‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس بوده است، به رهبری علمیات بیت فوریک و تهیه سلاح برای مبارزان فلسطینی متهم شده است.

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز تصریح کرد که تیم‌های مهندسی این رژیم و یگان اگوز بنابه دستورات مقامات سیاسی منزل راغب احمد علیوی در محله الضاحیه در نابلس را منفجر کردند. رژیم صهیونیستی او را مسئول قتل دو شهرک‌نشین صهیونیست در عملیات بیت فوریک معرفی کرده است.

گفتنی است که نزدیک به 2000 نظامی رژیم صهیونیستی روز گذشته به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی حمله کرده و منزل شهید ابراهیم عکاری را تخریب کردند.

شهید ابراهیم محمد داود عکاری 48 ساله در عملیاتی قهرمانانه با خودرو گروهی از شهرک نشینان را زیر گرفت که در این عملیات، 2 شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و 10 نفر دیگر هم زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N1053228

وبگردی