آفتاب

اخبارپربازدید 10 آذر خبرآنلاین را اینجاببینید؛ازتوضیحات چرخنده درباره ویدئو او تاوقتی همه تلگرام اند

اخبارپربازدید 10 آذر خبرآنلاین را اینجاببینید؛ازتوضیحات چرخنده درباره ویدئو او تاوقتی همه تلگرام اند

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: «ویکتور اوربان»، نخست وزیر مجارستان امروز صبح هدیه‌ای ویژه برای دیدار با رییس جمهور کشورمان آورده بود.

پرویز اسماعیلی با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: او نقشه‌ای از ایران که متعلق به سال ۱۸۴۰ میلادی (حدود ۱۷۵ سال پیش) و از مجموعه نقشه‌ها و اسناد ملی آن کشور محسوب می‌شده را به دکتر حسن روحانی هدیه داد.  اینجا را ببینید.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سالجاری و همزمان با دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.اینجا را ببینید.

اقتصاد

دستمزد کارگران براساس محاسبات کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران پیرامون هزینه‌های زندگی یک خانواده چهار نفره باید رقمی بالغ بر سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شود. اینجا را ببینید.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد به منظور افزایش رضایتمندی مسافران و ارتقای فضای کسب و کار در حوزه سفرهای هوایی داخل کشور، آزادسازی نرخ بلیت و شبکه پروازهای داخلی اعم از پروازهای برنامه ای و دربستی اجرا می شود. اینجا را ببینید.

 اجتماع

یافته‌های پژوهش شادکامی مردم ایران و عوامل موثر بر آن از میان 30 استان مورد بررسی، استان زنجان را با 3/69 میانگین امتیاز شادکامی، شادترین استان کشور معرفی کرده است و از یزد با 12.3درصد میانگین امتیاز شادکامی، به عنوان پایین‌ ترین سطح شادکامی نام برده است.  اینجا را ببینید.

:چهارم اسفندماه سال 89 در تهرانسر جنایتی خونین رخ داد. یک کینه و اشتباه کافی بود تا با مرگ پسری دو خانواده سرگردان دادسرا و دادگاه شوند. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

 الهام چرخنده درباره حواشی فیلم پخش شده از او در یکی از دانشگاه های کشور توضیح داد. اینجا را ببینید.

 بزرگمهر حسین‌پور نسبت به جنجال‌های پیرامون یک آیتم طنز در سریال «عطسه» جدیدترین اثر مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی واکنش نشان داد و از روحیه انتقادپذیر نبودن آدم‌ها گلایه کرد. اینجا را ببینید.

بین الملل

«ملا منصور دادالله» معاون سرکرده گروه انشعابی طالبان افغان، تأیید و تصویر جسد وی نیز منتشر شده است. اینجا را ببینید.

اخیرا تروریست های داعش شهر سرت را پایتخت خود در لیبی اعلام کرده اند. اینجا را ببینید.

 ورزش

گلر تیم ملی استرالیا در زمان حماسه ملبورن روی خط برنامه نود آمد و پاسخگوی فردوسی‌پور بود. اینجا را ببینید.

سلطان پرسپولیسی ها هم پیام تسلیتی را به مناسبت درگذشت هوادار پرسپولیس منتشر کرد. اینجا را ببینید.

دانش

هفته گذشته سرنگون شدن یک فروند بمب‌افکن سوخو-۲۴ روسیه توسط جنگنده اف-۱۶ ترکیه جنجالی شد. در این اینفوگرافیک می‌توانید با مشخصات بمب‌افکن روس‌ها که در سوریه استفاده ویژه‌ای دارد آشنا شوید. اینجا را ببینید.

خانه انرژی، یکی از پایدارترین ساختمان‌های جهان است که دارای مصرف گرمای سالانه تنها 8 کیلووات ساعت بر متر مربع است و دارای سیستم‌های فتوولتائیک 250 متر مربعی در پشت بام است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

 جهان فناوری در حالی 2015 را به پایان می‌برد که کاربران برای خرید یک گوشی هوشمند به‌شدت نه «دو دل»، بلکه «چند دل» شده‌اند! اینجا را ببینید.

واتس اپ با 900 میلیون کاربر محبوب‌ترین پیام‌رسان موبایلی در جهان است که لینک‌های تلگرام را مسدود می‌کند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

 یک وزنه‌بردار روس با زدن رکورد رضا‌زاده به یکه‌تازی او در کتاب گینس پایان داد!اینجا را ببینید.

جاسم کرار، یکی از حاشیه سازترین بازیکنان چندسال اخیر لیگ برتر، درحالی از استقلال جدا شد که ظاهرا آبی‌های پایتخت پس از پذیرش چند شرط مالی، دیگر پولی را به او پرداخت نخواهند کرد . اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

ایران دخت، دختر همسر اول احمد شاه زنی بسیار زیبا و مورد توجه بود.یکی از کسانی که تمایل به ازدواج با ایراندخت داشت محمد رضا پهلوی  بود. اینجا را ببینید.

در عکس زیر تصویر پوتین و همسرش را می بینید. اینجا را ببینید.

 پربحث ترین خبر

الهام چرخنده درباره حواشی فیلم پخش شده از او در یکی از دانشگاه های کشور توضیح داد. اینجا را ببینید.
[span]
محبوب ترین خبر

یکی از هواداران پرسپولیس در جریان مسابقه این تیم با نفت تهران جان خود را از دست داد.اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد N1052664

وبگردی