آفتاب

تاجگردون: اینکه نماینده‌ای بگوید «وزارت کشور بیجا کرد مجوز داد» قابل قبول نیست

تاجگردون: اینکه نماینده‌ای بگوید «وزارت کشور بیجا کرد مجوز داد» قابل قبول نیست

نماینده مردم گچساران در مجلس در کانال تلگرامی خود یادداشتی را درباره اقدامات جریان و گروه‌های خودسر در بر هم زدن سخنرانی‌ها منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا تاجگردون نوشته است:

جریان تندرویی در کشور با زدن برچسب‌های خود ساخته اعم از فتنه‌گر و ساکت فتنه و ضد ولایت فقیه به سخنرانی‌ها قانونی مسئولان اعم از عالی‌رتبه تا فعالان سیاسی حمله می‌کند و آرامش روانی و سیاسی جامعه را بر هم می‌زند.

این گروه که مدعی ولایتمداری هستند٬ چرا به سخنان مقام معظم رهبری که بار‌ها تاکید کرده‌اند که با این دست از تندروی‌ها مخالف هستند، توجهی نمی‌کنند و به رفتارهای خود ادامه می‌دهند و اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسند؛ سخنرانی وزیر کشور دولت اصلاحات را بر هم می‌زنند و در مراسم سخنرانی رییس مجلس در حرم حضرت معصومه(س) مهر پرتاب می‌کنند.

از دولت روحانی انتظار برخورد جدی‌تری با این گروه‌های خودسر را داشته و داریم و درخواست داریم نهادهای قضایی و امنیتی نیز در این خصوص مماشات نکنند.

نمایندگان باید مرجع اجرای قانون در جامعه باشند و اینکه نماینده‌ای با ادبیاتی بگوید وزارت کشور بیجا کرد مجوز داد٬ واقعا قابل قبول نیست.

برای برهم‌زدن هر مراسمی هم توجیه دارند که یا فتنه‌گر هستند یا ساکت فتنه یا از مواضع اصولگرایی عدول کرده‌اند یا در تبعیت از ولایت ضعف دارند؛ گویا دایره انقلاب و دلسوزان نظام فقط به خودشان محدود شده است.

دولت آقای روحانی مکرر تاکید می‌کند که بر عدم لغو سخنرانی‌های سیاسی تاکید دارد، اما در برخورد با خودسر‌ها کوتاهی می‌کند.

27220

کد N1051414

وبگردی