آفتاب

کاپیتان تکذیب می کند/ با پرسپولیس مذاکره نکردم

کاپیتان تکذیب می کند/ با پرسپولیس مذاکره نکردم

محمد نوری می گوید تا به حال در تیم ضعیفی مثل المسیمیر بازی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بحران تیم فوتبال مسیمیر در لیگ قطر همچنان ادامه دارد. آنها امسال جزو کاندیداهای اصلی سقوط هستند و این شرایط برای محمد نوری کاپیتان ایرانی مسیمیر خوشایند نیست. نوری درخصوص نتایج ضعیف تیمش در رقابت‌های لیگ قطر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد. او همچنان تلاش می‌کند تا در مورد آینده فوتبالی‌اش در این تیم اظهار نظر روشنی نداشته باشد. 

چرا اين‌قدر بد نتيجه مي‌گيريد؟
جواب دادن به اين سؤال آسان است. ما ضعيف هستيم و بد نتيجه مي‌گيريم. متأسفانه تيم خوب بسته نشده است كه بتواند در ليگ ستارگان عرض اندام كند. تيم‌هايي كه در حال سقوط هستند چند بازيكن گرفتند تا خودشان را تقويت كنند اما تيم ما هنوز بازيكني جذب نكرده است.

اگر بازي قبلي را مي‌برديد، شرايط بهتر مي‌شد؛ درست است؟
بله، ما با تيمي بازي داشتيم كه آنها هم شرايط خوبي نداشتند ولي متأسفانه باختيم. در اين بازي بي‌تجربه بوديم و اين در حالي است كه سه امتياز مسابقه براي ما بسيار تعيين‌كننده بود. در اين بازي سرمربي ما دو بازيكن خارجي تيم را هم از تركيب بيرون گذاشت.

مثل اينكه كيفيت بازيكنان مسيمير خيلي پايين است؟
فوتبال يك بازي 11 به 11 است. اين درست است كه تيم‌هاي قطري مي‌توانند از چهار بازيكن خارجي استفاده كنند ولي هفت بازيكن ديگر هم تعيين‌كننده هستند. تعدادي از بازيكنان مسيمير اصلاً در حد ليگ قطر نيستند و اين موضوع تيم ما را دچار مشكل كرده است.

آيا در مورد مشكلات فني تيم با مسئولان باشگاه صحبت كرده‌اي؟
اين مسائل نمي‌تواند به من ارتباط داشته باشد. هدف آنها اين بود كه امسال تيم را در ليگ ستارگان حفظ كنند ولي همان‌طور كه گفتم تيم خوبي بسته نشده است.

از بازي كردن در مسيمير چه حسي داري؟
من تا حالا تجربه بازي كردن در چنين تيم ضعيفي را نداشتم. من از پرسپوليس به فوتبال قطر آمدم. در پرسپوليس هميشه براي برد بازي مي‌كرديم و تماشاگران ما را به سمت دروازه حريف هل مي‌دادند. اينجا تماشاگري وجود ندارد و فضاي فوتبال قطر با ايران بسيار متفاوت است.

واقعاً از بازي در فوتبال قطر لذت مي‌بري؟
اينجا هيجان زيادي وجود ندارد ولي به ‌هر‌ حال براي من يك تجربه جديد بود.

آيا در نيم‌فصل دوم قرار است جدا شوي؟
من با مسيمير قرارداد دارم و در مورد آينده هم حرفي ندارم كه بزنم.

ولي مي‌گويند پرسپوليس با تو مذاكره كرده و احتمالاً برمي‌گردي؟
من تا الان با پرسپوليس مذاكره نكرده‌ام و تحت قرارداد مسيمير هستم. من بايد قوانين حرفه‌اي فوتبال را رعايت كنم و باشگاه پرسپوليس هم اين موضوع را مي‌داند. من مذاكره‌اي با اين تيم نداشتم و اصلاً حرفه‌اي نيست كه وقتي قرارداد دارم در مورد اين مسائل حرف بزنم.

 

251 43

کد N1051286

وبگردی