آفتاب
مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش آموزش وپرورش اعلام کرد

اتمام مرحله گزینش صلاحیت‌های عمومی داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش تا اواخر آذر

اتمام مرحله گزینش صلاحیت‌های عمومی داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش تا اواخر آذر

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت ‌آموزش و پرورش با بیان اینکه نتیجه قطعی پذیرفته شدگان باید از سازمان سنجش آموزش و پرورش اعلام شود، گفت: مرحله گزینش صلاحیت‌های عمومی داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش تا اواخر آذرماه به اتمام می رسد.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، شاپور محمدزاده در حاشیه دومین همایش «دیده بیدار» که در سالن حجاب برگزار شد، اظهار کرد: از 5 هزار سهمیه استخدامی در آموزش وپرورش، 1300 نفر مختص خانواده شهدا و ایثارگران و 3700 نفر مربوط به داوطلبان آزاد است.

وی افزود: سازمان سنجش اسامی سه برابر ظرفیت داوطلبان را به آموزش وپرورش اعلام کرد و آموزش وپرورش در مدت دو هفته مرحله مصاحبه علمی پذیرفته شدگان را با دقت انجام داده و نمرات به سازمان سنجش بازگردانده شد.

محمدزاده اضافه کرد: سازمان سنجش باید براساس 70 درصد نمره علمی و 30 درصد مصاحبه علمی داوطلب و براساس بالاترین امتیاز، 3700 داوطلب پذیرفته شده را به آموزش وپرورش اعلام کند تا آموزش و پرورش مرحله گزینش صلاحیت های عمومی داوطلبان را در اسرع وقت انجام دهد و در نهایت نتایج قطعی آزمون اعلام شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت ‌آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: وزارت آموزش وپرورش آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت کامل هسته‌های گزینش، مرحله گزینش صلاحیت های عمومی داوطلبان را تا پایان آذرماه انجام داده و به اطلاع عموم برساند.

انتهای پیام

کد N1051250

وبگردی