آفتاب

آبان ماه تمام شد ولی تکلیف استخدامی های سازمان مالیاتی مشخص نشد

آبان ماه تمام شد ولی تکلیف استخدامی های سازمان مالیاتی مشخص نشد

سازمان امور مالیاتی کشور در نامه ای، به سرویس مشکلات مردم اعلام کرده بود تا پایان آبان ماه ۹۴، تکلیف پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی این سازمان روشن می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این، برخی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور، در تماسهای مکرر با سرویس مشکلات مردم گفته بودند که این سازمان تکلیف آنها را روشن نمی کند.

در مکاتبه ای با سازمان مزبور، درباره سرنوشت پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سئوال کردیم که پاسخ رسمی این سازمان منتشر شد.

پاسخ سازمان مالیاتی درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
بسمه تعالی
ثبت نام در آزمون استخدامی مورخ 1/3/1394 سازمان متبوع براساس خوداظهاری افراد توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری و نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام گردیده است لذا سازمان امور مالیاتی کشور پس از اعلام اسامی افراد توسط سازمان‌های صدر الاشاره، مراتب را جهت اخذ مدارک از داوطلبان به ادارات کل استانی ارسال نموده ومتعاقبا ادارات کل استان‌ها مدارک دریافتی از پذیرفته‌‌شدگان اولیه آزمون استخدامی را جهت بررسی و تطبیق با شرایط ذکر شده در آگهی استخدامی منتشره به این سازمان ارسال نموده اند. سازمان امور مالیاتی کشور نیز درحال بررسی مدارک ارسالی وثبت آن در پرتال آزمون‌های استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که از سوی سازمان مدیریت اعلام شده، می‌باشد که فرآیند انجام آن حداکثر تا پایان آبان‌ماه به اتمام خواهد رسید.
رحمت اله پاکدل
مدیر کل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور

متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.


با وجود اعلام سازمان مالیاتی درباره تعیین تکلیف این اشخاص تا پایان آبان ماه اکنون که ۸ روز از آذرماه می گذرد، باز هم کامنتهایی توسط این اشخاص در سرویس مشکلات مردم درج می شود که نشان از ادامه وضع بلاتکلیفی آنهاست.
یکی از مخاطبان در این باره نوشته: خدمت محترم مسئولین خبرگزاری خبر آنلاین، با سلام، لطفا در مورد وضعیت قبول شدگان سازمان مالیاتی، در ازمون نوبت اول فراگیر دولتی پیگیری نمایید. نزدیک به 4 ماه می باشد که مدارک برای گزینش تحویل دادیم اما متاسفانه هنوز هیچ خبری از گزینش نشده است. با سازمان مالیاتی تماس میگیریم میگن فرستادیم برای سنجش که اعلام کنه به سنجش هم زنگ میزنم یا میگن متعاقبا اعلام خواهد شد یا میگن دست ما نیست و ساز مان مدیریت و برنامه ریزی باید اجازه اعلام بده، والله ما همه سرگردان و بلاتکلیف هستیم لطفا ما رو از بلاتکلیفی نجات دهید. صد رحمت به طرح مهر آفرین این آزمون که مجوز داشت و بودجه آن هم تامین بود این شد... این بود حکومت عقل با برنامه ریزی...پایدار باشید...جمعی از قبول شدگان مالیاتی

سرویس مشکلات مردم ضمن ارسال این گزارش به مسئولان سازمان امور مالیاتی در انتظار پاسخ آنها در خصوص موعد تعیین تکلیف پذیرفته شدگان است.

 

۴۵۲۳۱

 

کد N1050827

وبگردی