آفتاب

پیگیری نتایج تحلیل دلار

پیگیری نتایج تحلیل دلار

احتمالا شما هم تا به حال این جمله را گفته اید : " من نمی دونم چرا اینقدر بدشانس هستم، بازار فقط منتظر من بخرم بعد ارزون بشه!

احتمالا شما هم تا به حال این جمله را گفته اید : " من نمی دونم چرا اینقدر بدشانس هستم، بازار فقط منتظر من بخرم بعد ارزون بشه! یا منتظر من بفروشم بعد گرون بشه"!  در واقع شما بدشانس نیستید یا بازار منتظر خرید شما نیست تا ارزان شود فقط شما احتمالا بدون تحلیل و آنالیز وارد بازار شده اید چیزی که ممکن است برای خریداران امروز دلار 3685 تومانی اتفاق بیفتد.
ورود یا خروج از یک بازار نیاز به تحلیل حرفه ای آن بازار دارد  و در اینجا یک نمونه آن را، از بازار واقعی و بروز دلار آزاد ذکر می کنیم :
در روز دوشنبه 25 آبان، نمودار قیمت دلار آزاد شرایطی را بوجود آورد که باتوجه به آن، ما به بازدیدکنندگان خود توصیه کردیم که به احتمال زیاد قیمت دلار آزاد در آن روز به 3560 تومان ریزش می کند که فرصت بسیار مناسبی برای خرید یا ارسال حواله دلار مورد نیاز  آنها می باشد در حالی که ممکن است یک فرد عادی چون شاهد افت قیمت است در اثر ترس اقدام به فروش کند و بعدا بگوید : " فقط منتظر بود من بفروشم بعد گرون بشه!" : ( لینک مشاهده خود تحلیل : تحلیل قیمت دلار - دوشنبه : 25 آبان - ساعت 11:00)
دیروز شنبه 07 آذر سرانجام قیمت دلار به محدوده 3660 تومان رسید و در آن متوقف شد. امروز یکشنبه 08 آذر، برعکس جو بوجود آمده در بازار که ممکن است مردم عادی و بی اطلاع را برای خرید دلار به بازار روانه کند، کاربران ما می دانند که الان دیگر زمان مناسبی برای خرید یا ارسال حواله دلار نیست و در صورت نیاز به خرید یا ارسال حواله دلار باید تا فرصت بعدی منتظر نشست. ولی بک فرد عادی چون شاهد افزایش قیمت چند روز اخیر بوده ممکن است اقدام به خرید کند که باید منتظر نشست و دید او چه می گوید : ( لینک مشاهده خود تحلیل : تحلیل قیمت دلار - یکشنبه : 08 آذر - ساعت 11:00)
نمودار زیر وضعیت قیمت دلار آزاد را در 25 آبان و امروز با هم مقایسه می کند.
شما با بازدید روزانه از تحلیلهای تیم آنالیز "الو ارز" در مورد بازارهای مختلف می توانید از وضعیت واقعی بازار آگاه شوید و از خرید و فروشهای هیجانی تحت تاثیر اخبار و شایعات و ضرر و زیانهای احتمالی آن ناشی از آن مصون بمانید.
تیم آنالیز "الو ارز"
www.AloArz.com
کد N1050634

وبگردی