آفتاب

سومین دوره جشنواره برند محبوب

سومین دوره جشنواره برند محبوب

در شرایط رقابتی کسب و کار امروزی، بی شک قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها در بازار می باشد.

در شرایط رقابتی کسب و کار امروزی، بی شک قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها در بازار می باشد. لذا شرکت‌ها بخش اعظمی از نیرو و زمان خود را در جهت تثبیت نام و عنوان شغلیشان در ذهن مصرف کنندگان، صرف می کنند. در جشنواره انتخاب برند محبوب، نظرسنجی‌ها در قالب چهار بستر نظرسنجی حضوری، نظرسنجی تلفنی، نظرسنجی پیامکی و در نهایت نظرسنجی اینترنتی انجام میشود تا بالاترین سطح دسترسی برای کسب نظرات مصرف‌کنندگان فراهم آورده شود.
سال گذشته، در دومین دوره جشنواره برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، شرکت خدمات جهانگردی و مسافرتی قصر شیرین تهران در حالی موفق به اخذ تندیس از جشنواره برندهای محبوب شد که با به کارگیری نیروی متخصص و آموزش‌دیده و سیاست‌گذاری بلند مدت در جهت رعایت حقوق مصرف‌کننده تلاش دارد تا به میزان رضایتمندی مشتریان بیفزاید.



در پایان جشنواره طی مراسمی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران برندهای محبوب معرفی شدند. در این مراسم که 10 اسفند 93 در مرکز ‌همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید، شرکت خدمات جهانگردی و مسافرتی قصر شیرین تهران به عنوان برند محبوب شرکت های مسافرتی  از نگاه مردم معرفی شد.
دریافت تندیس برند محبوب  از این جشنواره ما را بر آن داشته که با تلاش روز افزون خود در جهت ارتقای سطح خدمات به مشتریان و هواداران عزیز نهایت تلاش خود را به عمل آوریم.
شرکت قصر شیرین تهران از همه مشتریان، مصرف‌کنندگان و هواداران  بابت این انتخاب تشکر می‌کند  
دریافت این تندیس برگ زرین دیگری در کارنامه موفق  شرکت قصر شیرین تهران در زمینه احترام به حقوق مصرف‌کنندگان برشمرده می شود.
با توجه به شروع سومین دوره جشنواره انتخاب برند محبوب، و با توجه به اینکه در سال گذشته نهایت تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به کار بستیم، از مشتریان  و هواداران عزیز، همراهی و دلگرمی مجددی را استدعا داریم، باشد که این حمایت ها، راهنمایی برای ارائه خدمات شایسته به شما عزیزان باشد.

کد N1050632

وبگردی