آفتاب

مناظری از چین، آمریکا و ایران روی بوم

مناظری از چین، آمریکا و ایران روی بوم

نمایشگاه آثار مهدی فلاحیان با عنوان «چین، آمریکا، ایران» برپا می‌شود.

نمایشگاه آثار مهدی فلاحیان با عنوان «چین، آمریکا، ایران» برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه دومین نمایشگاه فلاحیان در ایران است و در آن مناظری از چین، ایران و آمریکا به‌نمایش گذاشته می‌شود. این هنرمند در آثار خود نگاهی نو به سبک امپرسیونیسم داشته و از این رو به خلق آثاری متفاوت و تأثیرگذار می‌پردازد که اغلب به‌دلیل داشتن بداعت هنری، بیننده را مجذوب خود کرده و با استفاده درست از فضاهای رنگی باعث می‌شود تا مخاطب در مواجهه با این آثار فضای موجود در محیط واقعی خلق اثر را به‌خوبی درک کند.

مهدی فلاحیان متولد سال 1333 و استاد نقاشی مقیم آمریکا است. او عضو جامعه نقاشان (Oil painter of America) و جامعه (aguna plein air painter) است. این هنرمند نمایشگاه‌های فراوانی در ایالت‌های مختلف آمریکا داشته و کارگاه‌های آموزشی فراوانی با نقاشان بزرگ آمریکا گذرانده و جوایز متعددی در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی کسب کرده که آخرین آن RayMar Fine Art Competition در سال 2008 است.

نمایشگاه «چین، آمریکا، ایران» از 13 تا 17 آذرماه از ساعت 17 تا 21 در گالری «ایده پارسی» به نشانی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه الله‌وردی آذر، شماره 28 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

انتهای پیام

کد N1050560

وبگردی