آفتاب

پژوهشگاه علوم انسانی مسئولیت هیئت داوران مسابقات مناظره را به عهده گرفت

پژوهشگاه علوم انسانی مسئولیت هیئت داوران مسابقات مناظره را به عهده گرفت

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، هیئت داوران مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را به عهده گرفت.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، داوری مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان را استادهای عضو هیئت علمی دانشگاه‌‍‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به عهده دارند و مسئولیت راهبری و هماهنگی اساتید هیئت داوران به عهده پژوهشگاه علوم انساسی و مطالعات فرهنگی گذاشته شده است.

هر مسابقه توسط استادهای عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات عالی داوری می‌شود. این داوران بر اساس معیارهایی که در فرم امتیاز دهی وجود دارد گروه‌های مناظره کننده را ارزیابی می‌کنند. هماهنگی انسجام تیمی، رعایت اخلاق مناظره، توجه به فرآیند علمی و مستدل در طول مناظره، خلاقیت در طرح مسئله و نتیجه‌گیری از جمله معیارهایی است که برای سنجش گروه‌ها در نظر گرفته شده است. هر یک از گروه‌ها می‌تواند بر اساس این معیارها تا سقف هزار و ششصد امتیاز، کسب کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان، مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان، از 28 تا 30 آذر و با شرکت 12 تیم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. تیم‌هایی از استان‌های مرکزی، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران، زنجان، قزوین و ایلام در این مرحله حضور دارند.

انتهای پیام

کد N1050111

وبگردی