آفتاب

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب در روزنامه‌های داخلی

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب در روزنامه‌های داخلی

نامه دوم مقام معظم رهبری خطاب به عموم جوانان در کشورهای غربی، با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی همراه بود و روزنامه‌های امروز کشورمان را بر آن داشت تا تیتر و یا عکس یک خود را به این موضوع اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار بخش رسانه ایسنا، روزنامه شهروند با نگارش مقاله‌ای تحلیلی با موضوع نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب، «خانه تروریسم کجاست» را به عنوان تیتر یک امروزش انتخاب کرده است.

«اعتماد» از دیگر روزنامه‌های صبح امروز است که با انتشار عکسی بزرگ از مقام معظم رهبری در صفحه اول خود، از تیتر «رهنمود دوم» برای پرداختن به این مطلب استفاده کرده است.

روزنامه «سیاست روز» با اشاره به یکی از جملات مقام معظم رهبری در نامه‌ای که به جوانان غرب نوشته‌اند، مبنی بر اینکه «بنیان‌های یک تعامل صحیح و شرافت‌مندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید»، از تیتر یک «دعوت» برای این مطلب استفاده کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» نیز جمله‌ای مشابه سیاست روز را از میان بیانات مقام معظم رهبری به عنوان تیتر انتخاب کرده است.

همچنین روزنامه «رسالت» صبح امروز - دوشنبه - با پرداختن به نامه دوم رهبری خطاب به جوانان کشورهای غربی، این جمله از بیانات ایشان که «تعامل شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید» به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده است و عکس یک خود را هم به همین موضوع اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «فرهیختگان» با پرداختن به نامه دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب، «تروریسم، درد مشترک ما و شما» را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده است.

روزنامه «تجارت» هم تیتری مشابه با فرهیختگان را برای این مطلب برگزیده است.

«ایران» از دیگر روزنامه‌هایی است که در عکس یک خود به نامه رهبری خطاب به جوانان غربی پرداخته است. این روزنامه بر روی عکس یک خود از تیتر بنیان‌های یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید، استفاده کرده است.

«دنیای اقتصاد» هم از تیتر «بنیان‌های یک تعامل صحیح را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید» استفاده کرده است.

روزنامه «خراسان» نیز همچون اغلب روزنامه‌ها، تیتر یک خود را به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب اختصاص داده است. این روزنامه عکس یک خود را هم در همین ارتباط منتشر کرده است.

روزنامه «جوان» هم در تیتر یک و عکس یک خود به موضوع نامه دوم رهبری به جوانان غرب پرداخته است. این روزنامه دعوت جوانان غرب به تعامل شرافتمندانه را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده است.

«افکار» از دیگر روزنامه‌هایی است که هم تیتر یک و هم عکس یک صبح امروز خود را به بحث نامه دوم رهبری به جوانان غرب اختصاص داده است. تروریسم درد مشترک ما و شماست، عنوان تیتر یک روزنامه «افکار» در نهم آذر ماه است.

«اطلاعات» هم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های کشور، در تیتر و عکس یک خود همین موضوع را بُلد کرده است. «تحمیل فرهنگ غرب بر ملت‌ها خشونت خاموش است»، عنوان تیتر یک روزنامه «اطلاعات» است.

روزنامه «ابرار» در عکس یک خود به موضوع نامه دوم رهبری به جوانان غرب اشاره کرده و راهگشا‌ترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ آن را در بیانات مقام معظم رهبری برشمرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «وطن امروز» هم تیتر و عکس یک خود را به نامه دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی اختصاص داده است. این روزنامه از تیتر «کمی درد مشترک» به همراه عکس کودکی در کفن استفاده کرده است.

انتهای پیام

کد N1050013

وبگردی