آفتاب

جانشین فرمانده ارتش: حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است

جانشین فرمانده ارتش: حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است

تسنیم نوشت: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هیچ مناسبتی به دشمن تبسم نمی‌کند و حرف ما با دشمن همیشه حرف اخم و خشم است.

 امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی امروز صبح در مراسم بازگشت ناو گروه 36 از مأموریت 76 روزه، اظهار داشت: 7 آذر یادآور رشادت‌های مردانی است که برای سربلندی ایران اسلامی جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه امروز چهره جنگ عوض شده است، افزود: جنگ فقط در عرصه نظامی نیست بلکه در همه مؤلفه‌های قدرت سخت و نیمه‌سخت و نرم و پیدا و پنهان جریان دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه بیان داشت: در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری و زیستی دشمن به دنبال جای پا است و برای رسیدن به اغراض پلید خود از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کند.

موسوی با اشاره به رشادت‌های شهید همتی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش، بیداری در برابر دشمنان و رصد کردن جای پای آنان و همچنین سربلندی کشور را از پیام‌های مهم و بزرگ این شهید بزرگوار عنوان کرد.

وی تصریح کرد: ما نظامیان سربازان جان‌برکف امام خامنه‌ای با تبعیت محض از مقام معظم رهبری فکر پیدا کردن جای پا را از مغز دشمن بیرون می‌کنیم و به دشمن در هیچ مناسبتی تبسم نمی‌کنیم و حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین ابراز داشت: ده‌ها سال ظلم استکبار را با شدت پاسخ می‌دهیم و چشم نامحرم را کور و پای نفوذ‌گر را قطع می‌کنیم.

موسوی بیان داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش در سالیان اخیر رسالت سنگین و تاریخی باز گرداندن گنج دریا را به ایران پیشرفت کشور را در پیش گرفته و علمدار توسعه سواحل مکران است.

وی همچنین افزود: حضور در دریاهای آزاد و ایجاد امنیت دریایی و ناوگان دریایی را از دیگر وظایفی است که نیروی دریایی ارتش بر عهده دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش اظهار امیدواری کرد: با علم، تدبیر و ولایت‌مداری و همچنین برکت خون شهدا نصرت نزدیک است.

موسوی در پایان از بازگشت ناگروه سی‌وششم از مأموریت برقراری امنیت به اقتدار ایران در دورترین نقطه از مرزهای این کشور خبر داد و گفت: این ناوگروه وظایف خود را در طول 76 روز مأموریت انجام داده است و امروز سربلند به وطن بازگشته است.
27213

 

کد N1049542

وبگردی