آفتاب

ادای احترام اوباما به قربانیان حملات تروریستی پاریس

ادای احترام اوباما به قربانیان حملات تروریستی پاریس

رییس‌جمهوری آمریکا پس از ورود به پاریس با حضور در محل حملات تروریستی در کنسرت باتاکلان با اهدای شاخه گل به قربانیان حملات تروریستی پاریس ادای احترا کرد.

رییس‌جمهوری آمریکا پس از ورود به پاریس با حضور در محل یادبود حملات تروریستی پاریس با اهدای شاخه گلی به قربانیان این حملات ادای احترا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، به نقل از خبرگزاری رویترز، باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا پس از ورود به پاریس به همراه فرانسوا اولاند، همتای فرانسوی‌اش و آن هیدالگو، شهردار پاریس به بازدید از مناطقی که مورد حملات تروریستی 13 نوامبر 2015 قرار گرفته بود، رفت.

وی که قراراست در نشست تغییرات جوی حضور یابد، مراتب همدردی و همچنین همبستگی آمریکا را با مردم فرانسه پس از حملات 13 نوامبر 2015 ابراز کرده است. در این حملات 130 تن جان خود را از دست دادند.

رییس جمهوری آمریکا با همتای فرانسوی خود در جریان دیداری که اخیرا در واشنگتن صورت گرفت توافق کردند تا عملیات نظامی را علیه داعش در عراق و سوریه تسریع کرده و به تبادل اطلاعاتی در باره این تهدیدهای داخلی بپردازند.

اوباما قرار است تا روز سه شنبه در پاریس بماند تا در نشست تغییرات جوی شرکت کند و با رهبران سایر کشورهای جهان که در این نشست حاضر می شوند، دیداری داشته باشد.

انتهای پیام

کد N1049410

وبگردی