آفتاب
علوی گرگانی:

استمرار هماهنگی مسئولان ایران و عراق به امنیت دو کشور کمک می‌کند

استمرار هماهنگی مسئولان ایران و عراق به امنیت دو کشور کمک می‌کند

یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، گفت: برنامه‌ها و همکاری‌های ایران و عراق باید هماهنگ و مستمر باشد؛ زیرا اگر این فعالیت‌ها هماهنگ شود می‌تواند نقش موثری در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و حتی امنیتی بین دو کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه بود و خوشبختانه این برنامه‌ها به شکل مردمی و موثری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه محبت امام حسین(ع) شاه و فقیر و کوچک و بزرگ نمی شناسد، افزود: مردم ما برای این مکتب و این حضرت جان خود را می دهند وبرای خدمت به این آستان سر از پا نمی شناسند.

وی گفت: خدمت رسانان به مردم در این مسیر کارهایی می کنند که انسان از تفکر به آنها هم حیران می ماند و خوشبختانه سال به سال بر خلوص این فعالیت‎ها افزوده می شود.

وی با اشاره به خاطره ای از اهمیت مراجع عظام به عزاداری امام حسین(ع) تصریح کرد: اگر فعالیت‎هایی که در جریان اربعین صورت می گیرد پس از این ایام نیز استمرار داشته باشد در رفع مشکلات مردم دو کشور در زمینه رفاهی و امنیتی تاثیر بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N1048956

وبگردی