آفتاب

اعزام بیش از ۱۵۰۰ مبلغ از قم در دهه آخر ماه صفر

اعزام بیش از ۱۵۰۰ مبلغ از قم در دهه آخر ماه صفر

‌مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام بیش از ۱۵۰۰ مبلغ در ماه صفر به مناطق مختلف کشور خبر داد.

‌مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام بیش از ۱۵۰۰ مبلغ در ماه صفر به مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی کمال، با اشاره به اعزام مبلغان در ماه صفر به مناطق مختلف کشور افزود: مبلغان برای برگزاری مجالس عزاداری، حضور در مدارس، تشکیل کلاس‌ها و پاسخ به سوالات شرعی و عقیدتی مردم به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

وی در خصوص زمان ثبت نام و اعزام مبلغان به مناطق تبلیغی گفت: ثبت نام از یکم آذر شروع شده و تا یازدهم آذرماه ادامه دارد و مبلغان از روز یازدهم لغایت بیست و سوم آذر ماه به مدت ۱۲ روز در مناطق تبلیغی حضور دارند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: بیش از ۲ هزار مبلغ برای اعزام درخواست شده است که علی رغم اعزام عده‌ای از مبلغان در ایام اربعین به عتبات عالیات و نیز دیگر مبلغانی که مشغول تحصیل و تدریس هستند، بیش از ۱۵۰۰ نفر از مبلغان اعزام می‌شوند.

یحیی کمال تصریح کرد: اعزام‌ها در چهار بخش تبلیغ گروهی، فردی، نخبگان تبلیغی و بانوان مبلغه انجام می‌شود.

وی درباره شرایط ثبت نام مبلغان گفت: در بخش ثبت نام مبلغان عمومی شرایط ویژه‌ای قرار دادیم که به جهت کیفیت بهتر اعزام‌ها فقط از مبلغان رتبه دو به بالا استفاده خواهیم کرد.

یحیی کمال در این زمینه ادامه داد: مبلغان رتبه ۱ در صورتی که عضو گروه‌های تبلیغی باشند و یا درخواست برای مناطق محروم داشته باشند و درخواستی از سوی مبلغان رتبه ۲ به آن مناطق نباشد ثبت نام خواهند شد و به مناطق مورد نظر اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

کد N1048579

وبگردی